klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. juli 2020

Anonym trådstarter

Jeg kunne helt ærlig godt bruge noget inspiration fra andre forældre så jeg håber i har lyst til af kom med jeres erfaringer

Lidt info

Jeg er på udkig efter en vogn som kan værre i en lille bil men som stadig kan klar lidt at vær når det kommer til   terræn ryglænet skal kunne ligge (ikke fordi den skal bruges til middagslur man vi kender alle til det af barnet falder i søvn på turen )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg kunne helt ærlig godt bruge noget inspiration fra andre forældre så jeg håber i har lyst til af kom med jeres erfaringer

Lidt info

Jeg er på udkig efter en vogn som kan værre i en lille bil men som stadig kan klar lidt at vær når det kommer til   terræn ryglænet skal kunne ligge (ikke fordi den skal bruges til middagslur man vi kender alle til det af barnet falder i søvn på turen )

Jeg ved ikke om den kan være i en lille bil, men kan anbefale emmaljunga nitro eller super nitro eller hvad den hedder. Vi har med drejehjul, som kan fastlåses, og siddedelen kan vendes så man både kan se barnet, men også vende den om så barnet ser ud ad. Den kan komme godt ned i liggeposition og har holdt til en hel del.

vi har dog altid haft en stor bil, så om den kan være i en lille ved jeg ikke. 
Jeg ved at babysam og ønskebørn gerne hjælper med at finde en der fysisk kan være i egen bil. Hvad med evt at komme ud og se hvilken der kan være, og så ud fra det vælge den I synes er bedst? 

Anmeld Citér

23. juli 2020

Dina07

Vi har en emmaljunga nxt90 med sæde der kan ligges helt ned, synes den er nem og pakke sammen og fylder ikke voldsomt meget og så er den alligevel robust og terræn gående 

Anmeld Citér

23. juli 2020

Soonmom

Bugaboo har vi været glade for og det kunne godt lade sig gøre at få den i bagegerummet på en Citroën c1 på trods af at det er søskendevognen vi har (dog kun den ene halvdel) 

Anmeld Citér

24. juli 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

Lidt info

Babyjogger helt klart 

Anmeld Citér

24. juli 2020

Anonym trådstarter

Jeg takker for alle svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.