Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa! Jeg er ved at blive skør, og jeg kan ikke klare en nat mere sådan her. Sagen er således som overskriften viser, JEG ER SØVNLØS! Der er stadig en 1 1/2 måned til baby melder sin ankomst, så jeg burde nyde min søvn lidt endnu. Men nej, jeg har sammenlagt de sidste 3 dage fået 8-10 timers søvn forskudt ud på alle timer på døgnet. Jeg kan ikke klare det mere Det er sket før, men det har kun været en nat, nu er jeg altså på 3 dagen. please, please sig en af jer har en metode så
man kan falde i søvn. Jeg har alle dage haft det bedste sovehjerte, og jeg savner det Jeg føler mig træt, men jeg ligger bare vågen i flere timer alligevel. Hjælp !
Hilsen den gravide uden søvn
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hejsa! Jeg er ved at blive skør, og jeg kan ikke klare en nat mere sådan her. Sagen er således som overskriften viser, JEG ER SØVNLØS! Der er stadig en 1 1/2 måned til baby melder sin ankomst, så jeg burde nyde min søvn lidt endnu. Men nej, jeg har sammenlagt de sidste 3 dage fået 8-10 timers søvn forskudt ud på alle timer på døgnet. Jeg kan ikke klare det mere Det er sket før, men det har kun været en nat, nu er jeg altså på 3 dagen. please, please sig en af jer har en metode så man kan falde i søvn. Jeg har alle dage haft det bedste sovehjerte, og jeg savner det Jeg føler mig træt, men jeg ligger bare vågen i flere timer alligevel. Hjælp ! Hilsen den gravide uden søvn
Jeg lider ekstremt meget af søvnløshed. Sover i snit 5 timer om natten med afbrudt søvn. Dvs jeg vågner ofte en gang i timen og ligger så vågen et godt stykke tid før jeg sover igen på trods af træthed. Det der hjælper for mig er faktisk at ligge og bevæge mine ben i et taktmønster. Så fokuserer jeg på det og falder i søvn på den måde.
hvis jeg bare ligger helt stille. Så falder jeg aldrig i søvn.
Hent en meditationsapp
Har du sovet 8/10’timer i døgnet de sidste tre dage? Synes det er lidt svært at læse
LSS skriver: Har du sovet 8/10’timer i døgnet de sidste tre dage? Synes det er lidt svært at læse
Hun skriver, at hun har fået 8-10 timers søvn sammenlagt, altså alt i alt, men fordelt på tre dage :-)
Julda skriver: Hun skriver, at hun har fået 8-10 timers søvn sammenlagt, altså alt i alt, men fordelt på tre dage :-)
Det var ikke sådan jeg læste det, derfor jeg spurgte
LSS skriver: Det var ikke sådan jeg læste det, derfor jeg spurgte
Ja, og derfor jeg svarede dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128