Kan det være en abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juli 2020

Anonym trådstarter

I søndags begyndte jeg bløde en smule og nu er det taget mere til og er meget kraftigt og har ve lignende kramper i underlivet, jeg er ikke konstateret gravid men jeg har virkelig mange smerter/kramper og det er en meget tyk blødning og der kommer store klumper ud, sorry for alle detaljer men har aldrig oplevet noget lignende og det er bare kommet så spontant  jeg tænker jo selv det må være en meget tidlig graviditet hvis det er det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2020

Janet1989

Kunne godt lyde som en Bio - hvis du er gravid, hvor langt henne ville du så være? Har du normalt krampe mens m klumper eller ? 

Anmeld Citér

22. juli 2020

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Kunne godt lyde som en Bio - hvis du er gravid, hvor langt henne ville du så være? Har du normalt krampe mens m klumper eller ? 

Nej har jeg ikke nemlig har dog kraftige mens som er uregelmæssige så det med sige hvor langt jeg ville være henne er lidt umuligt, men har smerter i mit underliv på en anden måde end jeg plejer.  Har også blødt siden søndag og vil normalt ikke have smerter nu . 

Anmeld Citér

22. juli 2020

MEF

Hvis det betyder noget for dig at vide det med sikkerhed, kan du jo tage en test. De fleste kan teste positiv også efter blødningen, da der stadig er graviditets hormon i kroppen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.