Naboens babyer græder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. juli 2020

NosaNosa

Og jeg kan høre hvert et skrig så højt at jeg vågner om natten og lytter efter hvem af mine egne børn der er vågen. Vores samsovningsengs hovedgærde står væg-i-væg med naboens soveværelse. Selv “shhh” og rolig snak kan vi høre. Vores datter på tre år kan sove fra det men den lille på 1 år kan ikke. Desuden er det hårdt at vågne af babygråd når man selv er (næsten) ovre den del. 
Men hvad gør jeg? Er det nok at rykke rundt i soveværelset så vi ikke ligger med hovedet lige ved den larmende væg? Kan man sætte noget op på væggen for at lydisolere? Eller er det bedst at skifte soverum? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2020

Nielsen333

NosaNosa skriver:

Og jeg kan høre hvert et skrig så højt at jeg vågner om natten og lytter efter hvem af mine egne børn der er vågen. Vores samsovningsengs hovedgærde står væg-i-væg med naboens soveværelse. Selv “shhh” og rolig snak kan vi høre. Vores datter på tre år kan sove fra det men den lille på 1 år kan ikke. Desuden er det hårdt at vågne af babygråd når man selv er (næsten) ovre den del. 
Men hvad gør jeg? Er det nok at rykke rundt i soveværelset så vi ikke ligger med hovedet lige ved den larmende væg? Kan man sætte noget op på væggen for at lydisolere? Eller er det bedst at skifte soverum? 

Tror da det sidste er nødvendigt 

Anmeld Citér

21. juli 2020

Soonmom

Hvis I kan høre "shh" tror jeg I skal skifte værelse (eller flytte, jeg ville ikke kunne bo i noget så lyt, slet ikke med børn) 

Anmeld Citér

21. juli 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Skift soverum  

Anmeld Citér

21. juli 2020

koeapabshicar

Jeg tror også løsningen er at skifte soverum. 

Anmeld Citér

21. juli 2020

Janet1989

Glæden ved At bo i lejlighed ...  

nej, hvis i har mulighed for det, så flyt soveværelset væk til et andet rum - ihvertfald bare indtil naboens baby er ovre skrige-stadiet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.