Langt forløb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. juli 2020

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. 

jeg var til gynækolog og blive scannet onsdag, de forstår simpelthen ikke noget, de kunne ikke se at jeg var gravid, jeg bliver fulgt af dem nu, mit hcg stiger stadigvæk, mine teste er stadigvæk positive.. jeg skal ned og have taget blodprøver på mandag igen, og tirsdag skal jeg til scanning igen. De tror at jeg måske har haft en lang cyklus den måned jeg er blevet gravid, så enten er jeg overhovedet ikke særlig langt henne, eller så er jeg desværre gravid udenfor livmoderen.. 
hold op hvor har dagene og ugerne været meget lange.. følelserne sidder helt ude på tøjet. Jeg er så træt, virkelig træt af den her uvished.. 

er der nogle der har prøvet det samme? Altså at have en lang cyklus, så de faktisk ikke var særlig langt henne i forhold til hvad man “burde” være. 
havde sidste mens d. 21 maj. Og ja man burde jo se noget nu på scanning. 

kærligste hilsner M. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Med min første datter blev jeg sat 17 dage tilbage. Netop grundet en lang cyklus. Men jeg vidste jo godt selv at min cyklus var lang. Men automatisk regner de ud fra 28 dage lang cyklus. Derved vil man være kortere henne hvis cyklus er 40 eller 70. Da lige gyldigt hvordan, så ligger ægløsning ca 14 dage før næste menstruation. Ikke 14 dage efter sidste menstruation. 
krydser fingre kan sagtens forstå at tiden er lang, samtidig med alle de hormoner der følger graviditeten samt den naturlige træthed. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.