Udskyde menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juli 2020

Anonym trådstarter

Godaften

Sorry hvis jeg har lagt opslaget i forkert kategori, var i tvivl. 

Vi skal på ferie her snart, i 3 uger. Jeg skal have min mens ca. i den midterste uge, hvilket jeg selvfølgelig er drøn træt af. Dels fordi jeg bliver enormt træt når jeg har det og dagene op til er jeg vist lidt af en strigle.  

Jeg vil rigtig gerne udskyde den og har googlet mig lidt frem til er præparat der hedder Norethostorine. Er der nogle af jer der har erfaring med det? 
Jeg har aldrig prøvet at udskyde en menstruation før og vil gerne høre fra jer der har prøvet det og hvordan det fungerer. 
Og også gerne om eventuelle bivirkninger. 

På forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har de sidste 5-6 år udskudt min mens, hen over sommeren.

Jeg får bare de p-piller jeg fik før i tiden, også tager jeg dem, på førstedagen af den mens, der kommer inden vores ferie, også fortsætter jeg bare, indtil jeg er færdig med nr 2 pakke. På den måde undgår jeg at styrt bløde i 6-7 dage, ud af vores 14 dags ferie.

Self snakker jeg altid med lægen om det inden. Vh Stine 

Anmeld Citér

18. juli 2020

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg har de sidste 5-6 år udskudt min mens, hen over sommeren.

Jeg får bare de p-piller jeg fik før i tiden, også tager jeg dem, på førstedagen af den mens, der kommer inden vores ferie, også fortsætter jeg bare, indtil jeg er færdig med nr 2 pakke. På den måde undgår jeg at styrt bløde i 6-7 dage, ud af vores 14 dags ferie.

Self snakker jeg altid med lægen om det inden. Vh Stine 

Ah ja det er smart. Men jeg når ikke at have en mens inden ferien.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.