Hej allesammen
Jeg er gravid, ved ikke hvor langt henne jeg er men har været til en selvbetalt tidlig skanning i Onsdags hvor vi så en baby men ikke ikke noget hjerteblink :-( skanningen blev udført udenpå maven og manden der skannede sagde at babyen var gået til 7+1. Jeg havde fået målt hcg ved egen læge tirsdag da jeg havde meget lidt svag lyserød blod på toiletpapiret. Hcg var på 20.000.
Jeg ringede til egen læge og fik en tid til at komme ind og få lavet en henvisning til provokeret abort. Der sagde min læge til mig at skanning lavet udenpå maven ikke ville kunne vise at baby var nøjagtig 7+1 og at han ikke stolede på skanningen (han tilbød mig ikke en ny skanning, ny blodprøve eller andet men han sagde at baby sagtens kun kunne være 6+4 eller deromkring og man først SKAL se hjerteblink omkring 7+ ved udvendig skanning) men han selvfølgelig lavede en henvisning til provokeret abort.
Jeg er i kæmpe vildrede nu! Hvad pokker skal jeg tro? Skal stille på sygehuset mandag morgen kl. 8 til hvad jeg regner med er en samtale om provokeret abort - bliver jeg skannet der for at tjekke noget? Jeg vil jo ikke igangsætte en abort hvis der kan være hjerteblink... Kom gerne med jeres indput, jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig...
Anmeld
Citér