Bristning og afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juli 2020

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg har for en uge siden født mit første barn hvor jeg desvære fik en bristning med grad 3a. Jeg fik af vide, at jeg skulle kontakte sygehuset hvis jeg ikke kunne holde på afføring. Hvad indebærer det? Jeg har problemer ifht. at jeg skal hurtigere på toilettet, når jeg mærker trang fordi jeg ikke kan holde på det så længe. Nogen gange har jeg også lavet et lille bremsespor i bindet når jeg forsøger at holde på det. Er det normalt???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2020

Christabelle

Uden at vide noget 100%, så tænker jeg at det du beskriver går under "ikke at kunne holde på det". Jeg ville kontakte dem for en sikkerheds skyld. 

Anmeld Citér

15. juli 2020

Anonym trådstarter

Tak for svar! Jeg er på magnesia som gør afføringen tynd. Det spiller nok også ind

Anmeld Citér

15. juli 2020

Christabelle

Anonym skriver:

Tak for svar! Jeg er på magnesia som gør afføringen tynd. Det spiller nok også ind

Ja, det gør det helt sikkert. Men hvis du er i tvivl, så synes jeg du skal ringe. Hellere det end at gå og være bekymret  

Anmeld Citér

15. juli 2020

Janet1989

Altså , det er svært at vide om det er pga bristningen eller om der måske skal trænes lidt mere bækkenbund/at holde sig-agtigt ... 

men kontakt sygehuset for en sikkerhedsskyld

Anmeld Citér

15. juli 2020

HapsHapsHaps

Jeg fik samme bristning da jeg fødte, og oplevede i starten det du beskriver. Det gik over igen, men jeg synes du skal ringe til sygehuset. Det gjorde jeg også og de var simpelthen så søde og grundige med at hjælpe mig. Jeg havde ondt i numsehullet meget længe  men her et år efter kan jeg intet mærke til det. Husk dine knive øvelser, de er SÅ vigtige!!! 

Anmeld Citér

15. juli 2020

kamikaze

Hvis du er usikker, så ring heller en gang for meget. Det er ikke den rigtige del af kroppen at lade være op til tilfældighederne. God bedring!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.