Hvad betyder det når ens chef siger -?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
6 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2020

Anonym trådstarter

Hej alle 

jeg stod og snakkede med min chef igår og der var kun os to tilbage på kontoret. 
vi snakker om jeg havde fri idag og vi først ses onsdag. Han siger god fridag og vi snakker lidt om hvad jeg skal og generelt lidt privat. 
Vi kommer til at snakke om jeg er en efternøler og jeg skulle have været en dreng, men så fik de en pige. 

min chef sagde : de var da heldige og få en pige, og hvilken en endda (men han smilte) 

hvad menes der med det ? Det spekulerede jeg en del på igår og idag. Jeg ved det er positivt. Men... 

årgh. Jeg lægger nok for meget i ingenting. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hej alle 

jeg stod og snakkede med min chef igår og der var kun os to tilbage på kontoret. 
vi snakker om jeg havde fri idag og vi først ses onsdag. Han siger god fridag og vi snakker lidt om hvad jeg skal og generelt lidt privat. 
Vi kommer til at snakke om jeg er en efternøler og jeg skulle have været en dreng, men så fik de en pige. 

min chef sagde : de var da heldige og få en pige, og hvilken en endda (men han smilte) 

hvad menes der med det ? Det spekulerede jeg en del på igår og idag. Jeg ved det er positivt. Men... 

Han mener vel bare at du er en god person der er god til sit arbejde 

det kan tolkes på rigtig mange måder. Den eneste der kan svare dig er ham  

Anmeld Citér

14. juli 2020

Anonym

14. juli 2020

Anonym

Hej alle 

Ja, jeg ville sige, at du lægger for meget i det. 
Du har ret i, at det er småflirtende. Men det er ikke så direkte, at jeg ville synes, det var mere en “høfligheds” flirteri. 

Med høfligehedsflirteri mener jeg, at han holder af den gode, lette og uformelle stemning der er.

Og jeg ville mene, at fordi det lader til, at du er interesseret i din chef, så lægger du nok en del mere i det :-)

Anmeld Citér

14. juli 2020

Babilooo

Hej alle 

Du skriver du måske ligger for meget i det og så en genert smiley. ønsker du at hans kommentar skal tolkes flirtende? 

Anmeld Citér

14. juli 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Du skriver du måske ligger for meget i det og så en genert smiley. ønsker du at hans kommentar skal tolkes flirtende? 

Nej, men at jeg bliver måske lidt flov her bagefter over jeg ikke bemærkede den igår. Jeg ved ikke om man skulle have sagt tak, eller om hvordan den skulle gribes. Om der var flirteri i for ham eller hvad ? Vi er begge gift. Men har i flere situationer tænkt om han flirter eller om jeg bare misforstår ham. ����‍♀️�� eller lægger for meget i noget... 

Anmeld Citér

14. juli 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, jeg ville sige, at du lægger for meget i det. 
Du har ret i, at det er småflirtende. Men det er ikke så direkte, at jeg ville synes, det var mere en “høfligheds” flirteri. 

Med høfligehedsflirteri mener jeg, at han holder af den gode, lette og uformelle stemning der er.

Og jeg ville mene, at fordi det lader til, at du er interesseret i din chef, så lægger du nok en del mere i det :-)

Jeg vil ikke sige jeg er intra i ham, men kan måske heller ikke sige mig af jeg har haft en tanke der jeg ikke burde. Især fordi vi begge er gift. Og han er ikke en jeg tænker ser er sådan en der flirter med andre, men jeg kan ikke greje ham. I flere situationer. Men du har nok ret i det mere den uformelle tone  

jeg tænkte en del over om jeg havde grebet den forkert fordi jeg nok bare med vilje overhørte den og snakkede videre igår 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.