Gode facebooksider eller grupper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juli 2020

Anonym trådstarter

Hej!

Min kollega tog mig i at kigge på babyudstyr, tremmeseng osv. på computeren og fortalte mig "Det har du slet ikke brug for. De bruger de i så kort tid at det ikke kan betale sig at spilde så mange penge på diverse ting, så hellere købe brugt" og det fik mig til at tænke.

Kender I nogle gode Facebook sider eller grupper, hvor man kan købe brugte ting til fornuftige priser?

Hun fortalte noget om at man sagtens kunne finde ting på Facebook som står næsten som nyt til gode priser. Er nysgerrig for kender slet ikke til nogen grupper eller ved hvad jeg skal søge efter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2020

Anonym

Jeg synes reshopper er virkelig god! 

Anmeld Citér

13. juli 2020

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Altså hvis du bor i nærheden af Aalborg vil jeg anbefale Little Reusers - Et loppeunivers med ALT til børn. Og ellers har de forskellige byer Facebook sider der tit hedder noget med byens navn og genbrug til børn 

Anmeld Citér

13. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hej!

Min kollega tog mig i at kigge på babyudstyr, tremmeseng osv. på computeren og fortalte mig "Det har du slet ikke brug for. De bruger de i så kort tid at det ikke kan betale sig at spilde så mange penge på diverse ting, så hellere købe brugt" og det fik mig til at tænke.

Kender I nogle gode Facebook sider eller grupper, hvor man kan købe brugte ting til fornuftige priser?

Hun fortalte noget om at man sagtens kunne finde ting på Facebook som står næsten som nyt til gode priser. Er nysgerrig for kender slet ikke til nogen grupper eller ved hvad jeg skal søge efter. 

Reshopper er god. 
Og på facebook er der rigtig mange. Bare søg på køb og salg baby

Anmeld Citér

13. juli 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Har ikke selv Facebook, men min mor snakker tit om noget der hedder Market place eller lignende. Har du andre bekendte der har børn eller lignende, kan du evt høre dem ad. 

Hvis man tjekker priser osv er der også børneloppen. Men med så meget andet brugt, er det en god ide at følge med i priser. Ofte kan det brugte koste omtrent det samme som produktet koster på tilbud. fx købte vi vores babyseng(for 6 år siden) til 4100 kr ny på tilbud, de brugte - med brugsspor kostede omkring 3000- 3500 brugt(og så skulle vi stadig købe madres). Så jo, der var en besparelse, men vi valgte så den hvor vi selv kunne skabe brugsspor. 

Der er selvfølgelig forskel på hvilke ting de bruger i kort tid og hvilke de bruger i lang tid. Fx barnevogn er op til 2-3 år. Hvis man så Får et barn til er det dobbelt. Derfor kan det måske godt svare sig at investere i et godt produkt. 
Derimod babytøj, fx 56 brugte min datter i en måned. Vi gemte det og skal nu bruge det igen. Men selv denne gang er det jo heller ikke lang tid det bliver brugt, så tøjet bliver slet ikke slidt, højest kommer der pletter på hvis man er uheldig. Det kan derfor virkelig godt betale sig at købe brugt. 

Anmeld Citér

13. juli 2020

Mamman

Profilbillede for Mamman

Det her er nogle af de grupper der er på FB i mit område. Prøv og lav en lignende søgning på dit område

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. juli 2020

Pb18

Som andre har nævnt - appen reshopper! Den er god og overskuelig og man kan sætte filtre op, så man kun ser hvad der er relevant for en.

Ellers kan den blå avis altid anbefales

Anmeld Citér

13. juli 2020

Anonym

Børneloppen og børnetovet har jeg brugt meget. 

Det er en butik hvor folk lejer en stand og sælger brugt tøj og ting.

Jeg syntes det er dejligt ikke at skulle snakke med en sælger om de ting man kigger på. 

Hvis man finder noget på Facebook skal man køre ud til vedkommende der står og ånder en i nakken, man ender tit med at købe.

Her kan man vælge og vrage uden sælger kan se det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.