Hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juli 2020

Anonym trådstarter

Jeg har 14 dage efter en celleskrab test fra livmoderhalsen fået svar. Jeg kan ikke tolke det og der står ikke noget under konklusion.

Prøven er taget som led i screeningproceduren, men jeg har informeret lægen om at jeg det sidste halbe år har haft en noget kortere cyklus end ellers, den er nu på 21/23 dage og før var den på 28/30 dage.

Jeg fik foretaget en udskrabning, da jeg var 22 år pga uregelmæssige blødninger. Jeg er nu 41 år, fik et barn for snart 2 år siden.. Bare til info  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2020

moar34

Anonym skriver:

Jeg har 14 dage efter en celleskrab test fra livmoderhalsen fået svar. Jeg kan ikke tolke det og der står ikke noget under konklusion.

Prøven er taget som led i screeningproceduren, men jeg har informeret lægen om at jeg det sidste halbe år har haft en noget kortere cyklus end ellers, den er nu på 21/23 dage og før var den på 28/30 dage.

Jeg fik foretaget en udskrabning, da jeg var 22 år pga uregelmæssige blødninger. Jeg er nu 41 år, fik et barn for snart 2 år siden.. Bare til info  

Der står at prøven viser at du har helt normale celler. Så ingen bekymring . Har lige selv modtaget samme svar på sundhed.dk 

Anmeld Citér

12. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Det betyder du har normale celler og ikk skal være bekymret.  

havde der været forandringer havde den set sådan her ud. Det er min fra 2018 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. juli 2020

Anonym trådstarter

Det er mere inflammation, jeg er i tvivl om.. Kan godt se at der står normale celler  

Anmeld Citér

12. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Det er mere inflammation, jeg er i tvivl om.. Kan godt se at der står normale celler  

Så vidt jeg forstår så er det bare teknikken der er brugt for at få resultatet  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.