nogle fra sydsjælland??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

millesofie

Hej

Jeg ville lige høre om jeg var den eneste herinde der er bosat i den sydlige del af sjælland  

Eller om man måske kunne finde nogle at mødes og tale med  

håber der sidder nogle andre gravide maver og savner andet gravidselvskab

Mille 32+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

forår

millesofie skriver:

Hej

Jeg ville lige høre om jeg var den eneste herinde der er bosat i den sydlige del af sjælland  

Eller om man måske kunne finde nogle at mødes og tale med  

håber der sidder nogle andre gravide maver og savner andet gravidselvskab

Mille 32+5

hejsa

Jeg bor i Søborg, så det er vist lidt langt fra at være sydsjælland

knus

Dea 33+0

Anmeld

31. oktober 2009

marieanette

Hey

Jeg er lige midt i mellem sydsjælland og vestsjælland

Anmeld

31. oktober 2009

Mist

Roskilde her, så helt sydsjælland kan man vist ikke just sige..

Anmeld

3. december 2009

decbarn

Hej Mille Sofie.

Jeg er her stadig, men kommer sjælent på siden. Vi skrev sammen for et par måneder siden...

Går det godt med dig og din graviditet? Det er jo snart ved at være, hvis altså ikke du har født???

Jeg har lidt over to uger igen, så jeg er meget spændt på hvornår det sker... Er begyndt at drømme en hel del om fødslen...

Håber du har det godt.

Lise 37+5

Anmeld

4. december 2009

millesofie

decbarn skriver:

Hej Mille Sofie.

Jeg er her stadig, men kommer sjælent på siden. Vi skrev sammen for et par måneder siden...

Går det godt med dig og din graviditet? Det er jo snart ved at være, hvis altså ikke du har født???

Jeg har lidt over to uger igen, så jeg er meget spændt på hvornår det sker... Er begyndt at drømme en hel del om fødslen...

Håber du har det godt.

Lise 37+5

Jamen Hej igen

Men jov tak det nu meget fint, har noget halsbrand, bækkenløsning og er noget tung.. men det høre jo med til det hele 

men ja det er ved at være op over, går ind i uge 40 på søndag  

men endlig handler det vist mest om at holde humøret oppe selv om det kan været svært

håber også det går godt med dig

Anmeld

5. december 2009

decbarn

Hej...

Uha, det lyder ikke sjov med det halsbrand og bækkenløsning...  

Jeg har lidt syre i maven når jeg spiser sødt, og kan ikke ligge på samme side om natten for langt tid ad gangen, så jeg vender og drejer mig en del, hvilket er ret træls. Men derudover skal jeg absolut ikke klage.  

Har lige fået skrevet en liste over hvad der skal i tasken til sygehuset... Troede nemlig i nat at det  var ved at være... så må hellere få tasken ordnet så vi ikke også skal tænke på det når vi skal afsted...

Uha, så er du de to uger længere henne end jeg... håber for dig at det snart sker... du er vel ved at være lidt utålmodig...? Jeg kan ikke vente, og samtidig gælder det også stadig om at nyde det så længe man kan... Lige om lidt er vi ikke bare to, men tre.

Krydser fingre for dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.