Ostetopi - Erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juli 2020

Anonym trådstarter

Hej allesammen.

har i prøvet ostetopi på jeres baby? Hvad behandlede i imod og Havde det nogen effekt?

Jeg oplever problemer med amningen i form af at min pige på 3 mdr. afviser brystet medmindre hun lige er stået op fra lur eller jeg hopper og danser og går rundt med hende. Hun har derudover en Farvoritside så mistænker det kan være spændinger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej allesammen.

har i prøvet ostetopi på jeres baby? Hvad behandlede i imod og Havde det nogen effekt?

Jeg oplever problemer med amningen i form af at min pige på 3 mdr. afviser brystet medmindre hun lige er stået op fra lur eller jeg hopper og danser og går rundt med hende. Hun har derudover en Farvoritside så mistænker det kan være spændinger 

Mener selvfølgelig osteopati 

Anmeld Citér

9. juli 2020

Anonym

Vi har, blandt meget andet, været til osteopat med vores datter, da hun var helt spæd. Hun skreg 24/7 og jeg havde problemer med amningen. 

Jeg synes det var en rigtig god oplevelse og behandleren konstaterede flere ting, som kunne være årsag til vores problematikker. 
Vi fortsatte ikke hos hende, da vores datter efterfølgende blev indlagt og vi derefter opstartede forløb på hospitalet. 

Jeg tænker I da bare kan prøve at tage afsted, det kan jo i hvert fald ikke skade 

Anmeld Citér

9. juli 2020

Anonym

Min nevø havde KÆMPE glæde af det. Han gik fra at græde voldsomt og pjevse flere timer dagligt, til at være meget mere harmonisk. 

En fra min mødregruppe var også stor fan. 

Det med at løsne spændingerne er helt sikkert vigtigt! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.