Projekt baby og alder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juli 2020

Anonym trådstarter

Mig og min kæreste  vil gerne i gang med projekt baby  

jeg er selv 29 og han er 40, har brug for lidt gode historie når man er oppe I en alder af 40 år fra mandens side er det så svært at blive gravid ? 
har nogle prøvet hvor det er gået nogenlunde hurtigt  har børn i forvejen så for mit vedkommende har det aldrig været svært at blive gravid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Mig og min kæreste  vil gerne i gang med projekt baby  

jeg er selv 29 og han er 40, har brug for lidt gode historie når man er oppe I en alder af 40 år fra mandens side er det så svært at blive gravid ? 
har nogle prøvet hvor det er gået nogenlunde hurtigt  har børn i forvejen så for mit vedkommende har det aldrig været svært at blive gravid 

Alderen på manden har ikke så meget at sige, ift alderen på kvinden 

Min mand præsterede sidste år at lave en baby i første hug. Han var 40. 

Anmeld Citér

8. juli 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Alderen på manden har ikke så meget at sige, ift alderen på kvinden 

Min mand præsterede sidste år at lave en baby i første hug. Han var 40. 

Ok tænkte mere med sædkvalitet måske er meget dalet 

Anmeld Citér

9. juli 2020

Anonym

Tja her var var manden 50 da han lavede en baby, og jeg var endda på p-piller og døjer med pco så har ikke vildt let ved at blive gravid 

Anmeld Citér

9. juli 2020

drabo

Profilbillede for drabo

Det har betydning, men mænd mister ikke fertiliteten helt så hurtigt som kvinder.

http://www.fertilitetsraadgivning.dk/alder1.html

husk at selvom tallene ser lidt skræmmende ud, så er det jo gennemsnit, og der også masser af kvinder som nemt bliver gravide 40+. At du er ung hjælper helt sikkert.

held og Lykke med projektet.

Anmeld Citér

9. juli 2020

lineog4

Min mand var 42, 45, 46 og 49 år da vi fik vores 4 børn. Jeg var 29, 32, 33 og 36. 

Vi har været i den heldige ende, for to af dem er lavet pga en glemt p-pille og 2 af dem er planlagt og er  lavet i første måned. 

Så melder her med en af de gode historier

Anmeld Citér

9. juli 2020

Babilooo

Charlie Chaplin fik et barn som 72 årig 

Det er mest kvindens alder der har en stor betydning. Der er kvinder der får børn når de er +40 men mange af dem er gennem behandling.

Ser man statistik for naturlige graviditeter ved kvinder der er 45 er det næsten ikke eksisterende. For mænd er det ikke det samme. Så det er bestemt positivt og mest betydningsfuldt, at du har børn i forvejen og kun er 29.

Held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.