Brystpumpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
5 svar
4 synes godt om
7. juli 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Åh det er jo en jungle i dag af muligheder og variationer...

Jeg har fundet 2 via DBA der begge er lidt ældre modeller så vidt jeg kan se og derfor håbede jeg på at der måske var nogen der kendte dem og kunne give lidt feedback på dem...

der er en fra phillips Avent, enkelt elektronisk men det er ikke den model de selv har på hjemmesiden så jeg har skrevet og spurgt sælger om der kan findes et nummer så jeg kan læse på specifikationer om den..

https://www.dba.dk/brystpumpe-elektrisk-og/id-1068573189/

Den anden er fra Pigeon, hvad jeg umiddelbart kan finde om den så er modellen fra 2014...

https://www.dba.dk/brystpumpe-elektrisk/id-1068491755/

Så hvis nogen genkender disse og kan give lidt feedback om brugervenlighed og eventuelle ting man skal være obs på ved brugen så ville jeg blive rigtig glad :)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2020

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Wampires skriver:

Åh det er jo en jungle i dag af muligheder og variationer...

Jeg har fundet 2 via DBA der begge er lidt ældre modeller så vidt jeg kan se og derfor håbede jeg på at der måske var nogen der kendte dem og kunne give lidt feedback på dem...

der er en fra phillips Avent, enkelt elektronisk men det er ikke den model de selv har på hjemmesiden så jeg har skrevet og spurgt sælger om der kan findes et nummer så jeg kan læse på specifikationer om den..

https://www.dba.dk/brystpumpe-elektrisk-og/id-1068573189/

Den anden er fra Pigeon, hvad jeg umiddelbart kan finde om den så er modellen fra 2014...

https://www.dba.dk/brystpumpe-elektrisk/id-1068491755/

Så hvis nogen genkender disse og kan give lidt feedback om brugervenlighed og eventuelle ting man skal være obs på ved brugen så ville jeg blive rigtig glad :)

Hej 

Nu kender jeg ikke umiddelbart nogen af modellerne. Vi havde selv en Philips Avent, som jeg var rigtig glad for. Den stimulerede nedløbet og minder på mange måder om måden en baby ville tage fat på.

Umiddelbart ser en del af det sæt du linker til dig ud til at være den manuelle model. Det ville jeg personlig ikke vælge, da man så hurtig vælger det fra, da det er enormt tidskrævende og kræver en del kræfter.

Jeg mener, at du nogen steder kan leje en brystpumpe. Men igen der kommer meget an på om det er som supplement til amning eller du udelukkende skal malke ud?  

Anmeld Citér

8. juli 2020

Jixy

Profilbillede for Jixy

Jeg tænker hovedsagen med dem begge må være, at de kan bruges sammen med de flasker og tragter mm. som mærkerne sælger i dag - så du kan købe nye dele af disse til pumperne.

Anmeld Citér

8. juli 2020

Wampires

Dig, mig og vores små prinsesser <3 skriver:

Hej 

Nu kender jeg ikke umiddelbart nogen af modellerne. Vi havde selv en Philips Avent, som jeg var rigtig glad for. Den stimulerede nedløbet og minder på mange måder om måden en baby ville tage fat på.

Umiddelbart ser en del af det sæt du linker til dig ud til at være den manuelle model. Det ville jeg personlig ikke vælge, da man så hurtig vælger det fra, da det er enormt tidskrævende og kræver en del kræfter.

Jeg mener, at du nogen steder kan leje en brystpumpe. Men igen der kommer meget an på om det er som supplement til amning eller du udelukkende skal malke ud?  

Begge jeg linker til er elekstriske men kan også bruges manuelt :)

det er meget dyrt at leje en brystpumpe og det er minimalt hvor meget jeg skal bruge den :) (depositum på 1.000 kr og derefter fra 150 kr pr dag)

det skulle bruges til at jeg får tømt ud så baby kan få fat da mine bryster er blevet meget hårde og jeg har korte brystvorter...

Anmeld Citér

8. juli 2020

Wampires

Jixy skriver:

Jeg tænker hovedsagen med dem begge må være, at de kan bruges sammen med de flasker og tragter mm. som mærkerne sælger i dag - så du kan købe nye dele af disse til pumperne.

det var da noget jeg på ingen måde havde haft med i overvejelserne faktisk...

om de passer på mine flasker...

tak for godt input :)

Anmeld Citér

8. juli 2020

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Wampires skriver:

Begge jeg linker til er elekstriske men kan også bruges manuelt :)

det er meget dyrt at leje en brystpumpe og det er minimalt hvor meget jeg skal bruge den :) (depositum på 1.000 kr og derefter fra 150 kr pr dag)

det skulle bruges til at jeg får tømt ud så baby kan få fat da mine bryster er blevet meget hårde og jeg har korte brystvorter...

Du sku bare huske at når du bruger en pumpe stimulere du også brystet i forhold til at øge produktionen. Så du skal passe på, at du ikke kommer ind i en ond spiral.

Men hvis det "kun" er til at tage trykket, så skal du overveje om det er nødvendig med en elektronisk.

Og ellers vil jeg som en anden på peger tjekke at de passer med de flasker i eventuel bruger i dag. Og at det er nogle man kan købe nye flasker og dele til.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.