(februar) Hvordan skal jeg undvære hende....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

MoarLK

Uhhhh som tiden flyver afsted, jeg skal starte arbejde om 10 dage og kan slet ikke se hvordan jeg kan undvære hende.

Hvordan skal jeg kunne gå på arbejde og være væk fra hende i 9-10 timer. Hvordan skal jeg kunne holde ud at være det. 

Bliver simpelthen dårligt når jeg tænker over det, min mave vender sig fuldstændig. 

Buuhuuuuuuuuuuuu...........

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Muffinmus

Hmm, tror det er fordi man skal andet...altså at man ike bare sidder hjemme og venter på man skal hente dem igen f.eks.

Victoria skulle have været under indkøring fra midt nov, men kan få en plads i byen 400 m væk hvis jeg venter til januar

Anmeld

24. oktober 2009

MoarViborg

MoarLK skriver:

Uhhhh som tiden flyver afsted, jeg skal starte arbejde om 10 dage og kan slet ikke se hvordan jeg kan undvære hende.

Hvordan skal jeg kunne gå på arbejde og være væk fra hende i 9-10 timer. Hvordan skal jeg kunne holde ud at være det. 

Bliver simpelthen dårligt når jeg tænker over det, min mave vender sig fuldstændig. 

Buuhuuuuuuuuuuuu...........

Uha, der er sørme da heller ikke længe til!! Kan godt forstå du er betænkelig ved det - glæder mig sørme heller ikke til den dag jeg skal aflevere Maya!!

Håber du overlever, og at du hurtigt falder ind i de nye rutiner! Men det er er ikke mange timer man får set de små om dagen når først arbejdet begynder

Anmeld

1. november 2009

MoarLK

Så er tiden kommet, skal starte i morgen kl. 9 

Den store tøs og manden er syg, så har det endnu dårligere over at efterlade hende sammen med dem.

Håber at manden kan klare et syg barn og krudtuglen Lotus....

Anmeld

1. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Puha, så er det allerede i morgen, at du skal starte. Det er da også bare rigtig uheldigt, at din mand og store pige er blevet syge - så er det endnu hårdere, at tage afsted.

Lotus skal nok sætte gang i dem - hun er en rigtig krudtugle, hi hi

Jeg håber trods alt, at du alligevel får en god dag på arbejdet og at den går hurtigt, så du kan komme hjem til din lille familie

Anmeld

3. november 2009

MoarHvidovre

MoarLK skriver:

Den store tøs og manden er syg, så har det endnu dårligere over at efterlade hende sammen med dem.

Hvordan går det med, at undvære prinsessen og er det hårdt, at starte på arbejde igen???

Anmeld

3. november 2009

MoarHvidovre

MoarLK skriver:

Hvordan går det med, at undvære prinsessen og er det hårdt, at starte på arbejde igen???

Anmeld

4. november 2009

MoarLK

MoarHvidovre skriver:

Hej Katja,

Det er gået okay med at starte arbejde, jeg har i de sidste 2 dage bare siddet og læst emails og prøve at falde til igen.

Det er hårdt at være væk fra Lotus i så langt tid. Det er sku ikke meget man ser til familien når man arbjeder.

Det er jo ikke mere end et par timer man ser de små og det er lidt af en kold tyrker - synes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.