Udebleven menstruation - 14 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
3 svar
2 synes godt om
5. juli 2020

Anonym trådstarter

Hej alle.

har haft ubeskyttet sex med min partner i cirka 4 måneder. Han har trukket sig ud hver gang. Min menstruation har været udebleven i 14 dage nu. Jeg tog en test cirka 5 dage efter den udeblev og den viste klart negativ. Jeg har haft pletblødninger for cirka 15 dage siden i to dage.. burde jeg tage en test igen? eller bare vente og se? kan man være gravid selvom en test viser negativ? og kan en test ændre sig fra 5 dagen til 14 dagen af en udebleven menstruation?

kh Amal 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hej alle.

har haft ubeskyttet sex med min partner i cirka 4 måneder. Han har trukket sig ud hver gang. Min menstruation har været udebleven i 14 dage nu. Jeg tog en test cirka 5 dage efter den udeblev og den viste klart negativ. Jeg har haft pletblødninger for cirka 15 dage siden i to dage.. burde jeg tage en test igen? eller bare vente og se? kan man være gravid selvom en test viser negativ? og kan en test ændre sig fra 5 dagen til 14 dagen af en udebleven menstruation?

kh Amal 

Sagtens. Jeg ville teste igen. 

da jeg var gravid med min søn testede jeg bragende negativ da jeg var gået 8 dage over tid. På 10. Dagen tog jeg en test igen og der var den svagt positivt. 

Anmeld Citér

5. juli 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Sagtens. Jeg ville teste igen. 

da jeg var gravid med min søn testede jeg bragende negativ da jeg var gået 8 dage over tid. På 10. Dagen tog jeg en test igen og der var den svagt positivt. 

Tusind tak for dit svar vil prøve igen i morgen.. Da du tog testen på 10 dagen tog du den så om morgenen elller et andet tid på dagen? vil det gøre nogen forskel, når man er så langt over ? 

Anmeld Citér

5. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar vil prøve igen i morgen.. Da du tog testen på 10 dagen tog du den så om morgenen elller et andet tid på dagen? vil det gøre nogen forskel, når man er så langt over ? 

På 10. Dagen tog jeg den omkring midnat. Kan faktisk ikk huske hvorfor jeg ventede så længe med at tage den. 
Nogen siger jo at morgen urin er bedst fordi urinen er mere koncentreret. Men om det er rigtigt ved jeg ikke.  
jeg har aldrig prøvet aktivt at blive gravid. Så har ikk haft behov for at sætte mig ind i hvornår det er bedst at teste 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.