Ondt efter tungt løft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juli 2020

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Jeg er 7+5 og har for en times tid siden løftet nogle tunge poser. Jeg har efterfølgende lidt ondt i underlivet. Mest ude i siderne. Jeg er helt vildt bange for, at jeg er i gang med at abortere, da jeg i påsken oplevede at have en SA. Jeg kan næsten ikke være i min krop af bare nervøsitet og frygt... Andre som har oplevet at have ondt i underlivet efter løft? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2020

Kir

Jeg oplevede det samme, dog var jeg lidt længere henne. Det føltes som menstruations "mureren". Jeg lagde mig ned og hvilede, og så forsvandt det igen.

Ved ikke om du har prøvet at lægge dig ned og slappe af? Tror det forsvandt efter 1/2 - 1 time.

Anmeld Citér

4. juli 2020

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Jeg oplevede det samme, dog var jeg lidt længere henne. Det føltes som menstruations "mureren". Jeg lagde mig ned og hvilede, og så forsvandt det igen.

Ved ikke om du har prøvet at lægge dig ned og slappe af? Tror det forsvandt efter 1/2 - 1 time.

Ja, det er lige præcis den murren og lidt niven jeg oplever. Jeg har ligget ned i 1,5 time nu. Jeg har ikke som sådan ondt, jeg kan bare mærke, at mit underliv "arbejder" og føles anderledes...

Tak for svar, jeg håber at det går over i løbet af aftenen 

Anmeld Citér

4. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Ja, det er lige præcis den murren og lidt niven jeg oplever. Jeg har ligget ned i 1,5 time nu. Jeg har ikke som sådan ondt, jeg kan bare mærke, at mit underliv "arbejder" og føles anderledes...

Det lyder for mig som ligsmemtsmerter. Det mindes jeg at jeg også har haft under mine graviditeter.  Og det er jo helt normalt . Jeg ville ikke være bekymret 

Anmeld Citér

4. juli 2020

Kir

Anonym skriver:

Jeg synes ikke det lyder alarmerende, når du ikke som sådan har ondt �� men kan godt forstå dig, jeg var også ret bekymret i starten hvis jeg løftede for tungt eller når jeg havde ligamentsmerter. 

Anmeld Citér

4. juli 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det lyder for mig som ligsmemtsmerter. Det mindes jeg at jeg også har haft under mine graviditeter.  Og det er jo helt normalt . Jeg ville ikke være bekymret 

Mange tak for svar, det gør mig lidt mere rolig - kan ligamentsmerter varer flere timer? 

Anmeld Citér

4. juli 2020

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Jeg synes ikke det lyder alarmerende, når du ikke som sådan har ondt �� men kan godt forstå dig, jeg var også ret bekymret i starten hvis jeg løftede for tungt eller når jeg havde ligamentsmerter. 

Tak, det finder jo ro i  

Anmeld Citér

4. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Mange tak for svar, det gør mig lidt mere rolig - kan ligamentsmerter varer flere timer? 

ja det kan det godt. Jeg kan huske at jeg nogle gange har ligget med varmepude pga smerter 

Anmeld Citér

5. juli 2020

Tinstin

Jeg synes også "bare", at det lyder som ligamentsmerter. De kan virkelig gøre nas og de kan vare en hel dag. Som de andre skriver, så hjælper en varmepude og måske lidt panodil. Det må man godt tage som gravid...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.