En af kattes guf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juli 2020

Anonym trådstarter

Jeg har en hund   han   få nogle gang lov til at kom med når vi skal besøge et famillemedlem som har kat da min hund er en rigtig madøre vil han ikke takke nej hvis han fik tilbud en af kattes guffer ( Dreamies) vi er begge enig om at der er en gund til at noget er til katte og noget er til hunde efter hvad vi kan læse os frem til er der flere proteiner og mere fedt i det til katte vi har dog alligevel snakke om

kan der ske noget ved at min hund få en af kattes godbid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2020

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Anonym skriver:

Jeg har en hund   han   få nogle gang lov til at kom med når vi skal besøge et famillemedlem som har kat da min hund er en rigtig madøre vil han ikke takke nej hvis han fik tilbud en af kattes guffer ( Dreamies) vi er begge enig om at der er en gund til at noget er til katte og noget er til hunde efter hvad vi kan læse os frem til er der flere proteiner og mere fedt i det til katte vi har dog alligevel snakke om

kan der ske noget ved at min hund få en af kattes godbid?

Nej ikke når den kun får en enkelt i ny og næ. Min hun tog da ihverfald aldrig skade når katten havde efterladt en kattesnack og hunden tog den 

Anmeld Citér

3. juli 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Nej da 

Anmeld Citér

6. juli 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Nej ikke når den kun får en enkelt i ny og næ. Min hun tog da ihverfald aldrig skade når katten havde efterladt en kattesnack og hunden tog den 

Tak for dit svar jeg vil nu med god samvittighed giv ham en i ny og næ 

Anmeld Citér

6. juli 2020

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Nej da 

Tak for dit svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.