Amh på 2,7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.929 visninger
5 svar
4 synes godt om
2. juli 2020

DrømmeBaby

Hjælp 

Er der nogen der er blevet gravide med Amh under 3? Mit tal er 2,7 og hospitalet mener at vi skal bruge ægdonation... mit hjerte er knust

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2020

esioul

DrømmeBaby skriver:

Hjælp 

Er der nogen der er blevet gravide med Amh under 3? Mit tal er 2,7 og hospitalet mener at vi skal bruge ægdonation... mit hjerte er knust

Mener min er 4,5 og det er ikke lykkedes os.. 

Vi har fået en dejlig datter med ægdonation 

Anmeld Citér

3. juli 2020

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Jeg har et AMH på 4,1 og jeg er blevet gravid med egne æg.

Jeg blev gravid via IVF og lægerne var ikke videre bekymret over mit "lave AMH". Blev gravid på 1 æg til ÆU.

(har tidligere fået taget mellem 2 og 7 æg ud via hormon stimulering med AMH på 4,1 - men der hvor jeg blev gravid var det med kun 1 æg til ægudtagning)

Håber det lykkedes for Jer 

Anmeld Citér

3. juli 2020

DrømmeBaby

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke lader os prøve...

Er det bare “nemmere” at give os ægdonation fremfor at give os muligheden for at få et biologisk barn.

Jeg forstår at det måske ikke kommer til at ske, men vil bare gerne have chancen! Så vil det også måske føles nemmere at sige ja til ægdonation, når alt andet er prøvet.

Nu vil vi videre i det private, for at høre deres mening! 

Anmeld Citér

16. juli 2020

mm2021

Jeg er blevet naturligt gravid med et AMH på kun 1,8 og er nu i uge 10. Jeg havde også fået samme besked om, at jeg nok kun kunne blive gravid ved hjælp af donoræg, og var helt knust. Testede positiv 3 dage efter, at jeg havde fået indkaldelsen til første IVF behandling. Så bevar håbet ☺️��❤️

Anmeld Citér

16. juli 2020

DrømmeBaby

mm2021 skriver:

Jeg er blevet naturligt gravid med et AMH på kun 1,8 og er nu i uge 10. Jeg havde også fået samme besked om, at jeg nok kun kunne blive gravid ved hjælp af donoræg, og var helt knust. Testede positiv 3 dage efter, at jeg havde fået indkaldelsen til første IVF behandling. Så bevar håbet ☺️��❤️

Dejlig historie tillykke med graviditeten!

Jeg har lukket æggeledere og kommer ikke uden om hjælpen, men dejligt at høre at der måske er en chance!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.