slipprop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
nogle der kan hjælpe med hvordan sådan en ser ud, ja ulækkert men har lige brug for hjælp

39+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

starsofheaven

hejsa det er en slags slim, som en klat med  blod i. en klump blod med slim... du er ik i tvivl. har du tabt slimproppen da?

Anmeld

23. oktober 2009

Ayasmor

Det er faktisk lidt forskelligt hvordan den kan se ud.. men jeg kan da fortælle om min.. Det var egentlig bare nogle små klumper af sådan noget gele agtigt udflåd.. Det siges dog at den også kan være mere vandig, og også gendanne sig nogle gange.. Er din gået? Og hvorfor har du ikke født endnu.. vi aftalte jo min fødselsdag, altså idag... hihi

Anmeld

23. oktober 2009

Pige2009

hej
nogle der kan hjælpe med hvordan sådan en ser ud, ja ulækkert men har lige brug for hjælp

39+6

Den kan gå af én gang eller af flere omgange. Jeg tror min er gået her de sidste par dage, da jeg har haft en kraftig sej grønlig udflåd. Det er vist meget forskellig fra person til person, hvordan den ser ud Tror desuden min har været gået af flere omgange, og så gendannet sig, da jeg har oplevet samme udflåd for et par uger siden...

Mit bedste svar. Håber du kan bruge det.

Hilsen Linda 41+6

Anmeld

23. oktober 2009

Unalisa

Ayasmor skriver:

Det er faktisk lidt forskelligt hvordan den kan se ud.. men jeg kan da fortælle om min.. Det var egentlig bare nogle små klumper af sådan noget gele agtigt udflåd.. Det siges dog at den også kan være mere vandig, og også gendanne sig nogle gange.. Er din gået? Og hvorfor har du ikke født endnu.. vi aftalte jo min fødselsdag, altså idag... hihi

Tilykke med fødselsdagen søde,

Knus

Anmeld

23. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Ayasmor skriver:

hehe er ikk sikker på det er den. hade sådan noget noget hvidt noget i mine trusser lige nu.

Anmeld

23. oktober 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

hehe er ikk sikker på det er den. hade sådan noget noget hvidt noget i mine trusser lige nu.

Det samme har jeg haft hver dag de sidste par uger Møgtræls...

Anmeld

23. oktober 2009

Ayasmor

T24/10-09 skriver:

okay.. som regel er den blodig som en anden fik skrevet også.. min røg iøvrigt ikke før jeg blev undersøgt første gang da jeg ankom på fødegangen..

Anmeld

23. oktober 2009

Ayasmor

Limya skriver:

Tilykke med fødselsdagen søde,

Knus

Mange tak skal du have..

Anmeld

23. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Linda2009 skriver:

Det samme har jeg haft hver dag de sidste par uger Møgtræls...

hehe ja . nu går jeg med trusseindlæg fordi jeg døjer sådan med udflåd imens jeg har vært gravid. syns bare det går helt anok de sidste dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.