Hvad er det???? indeholder billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.931 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juni 2020

Anonym trådstarter

Hej derude. Jeg har murren i maven som ikke gør sådan viildt ondt og nogle gange er der lange pauser hvor det ikke gør ondt. Flere gange i dag har der været det her når jeg har været på toilettet. Hved i hvad det kan være??? Tegn blødning?? Slim prop??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2020

MEF

Jeg synes bestemt det ligner slimprop! Hvor langt er du henne? 

Anmeld Citér

29. juni 2020

Anonym trådstarter

MEF skriver:

Jeg synes bestemt det ligner slimprop! Hvor langt er du henne? 

I gang med uge 38. Der har været sådan lidt blod fra i morges og intil nu. Skal man ringe til nogen???

Anmeld Citér

29. juni 2020

Mullemee

Ring til fødegangen, Det kan være de gerne vil se dig.

Anmeld Citér

29. juni 2020

MEF

Anonym skriver:

I gang med uge 38. Der har været sådan lidt blod fra i morges og intil nu. Skal man ringe til nogen???

Jamen så er alt jo som det skal være

Så er det jo helt normalt at din krop er ved at gøre klar til en fødsel. Hvis du er utryg så synes jeg du skal ringe til fødegangen, men ellers synes jeg du skal slappe af, få sovet og få noget lækkert at spise. Der kan jo godt gå noget tid inden det “rigtigt” går i gang. Men det ligner da klart at det går den vej

Held og Lykke 

Anmeld Citér

29. juni 2020

Camillos

Anonym skriver:

Hej derude. Jeg har murren i maven som ikke gør sådan viildt ondt og nogle gange er der lange pauser hvor det ikke gør ondt. Flere gange i dag har der været det her når jeg har været på toilettet. Hved i hvad det kan være??? Tegn blødning?? Slim prop??

Det ligner slimprop og tegn blødning ... Uhhh spændende 

Anmeld Citér

29. juni 2020

AnoMor

Jeg stemmer i med slimprop og tegnblødning. Helt normalt  

jeg fik det samme i uge 37. Fødte 3 uger efter 40+2.  

hvis du er bekymret så ring til fødegangen. Men tror bare de vil nede dig slappe af og tage den med ro og sige at det er kroppen der gør sig klar til fødsel  

Anmeld Citér

29. juni 2020

God-mor

Anonym skriver:

Det er slimprop og tegnblødning. Jeg fødte begge mine samme dag, som der var tegnblødning Spændene! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.