Badetøj til 19 måneders

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
3 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Vi sidder lige herhjemme og snakker om, hvad vores datter på 19 måneder skal have af badetøj til både strand og svømmehal..

Er det bare badeble, heldragt eller badedragt? Altså her tænker jeg på, hvor varmt/koldt vandet er, og at solen selvfølgelig også er stærkere ved vandet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2020

Rixus

Profilbillede for Rixus
Unicorn1 skriver:

Vi sidder lige herhjemme og snakker om, hvad vores datter på 19 måneder skal have af badetøj til både strand og svømmehal..

Er det bare badeble, heldragt eller badedragt? Altså her tænker jeg på, hvor varmt/koldt vandet er, og at solen selvfølgelig også er stærkere ved vandet 

Svømmwhal: badeble og badebuks.

Stranden: uv dragt 

Anmeld Citér

27. juni 2020

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ville tage badebukser, badeble (hvad der nu kræves af jeres svømmehal) og så en UV-trøje til stranden. Så kan trøjen tages af og på efter behov. Min datter vil helst have sin af efter hun har været i vandet da den godt kan være lidt kold. Det er nemmere med en trøje end en dragt, synes jeg. 

Anmeld Citér

27. juni 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Astoria skriver:

Jeg ville tage badebukser, badeble (hvad der nu kræves af jeres svømmehal) og så en UV-trøje til stranden. Så kan trøjen tages af og på efter behov. Min datter vil helst have sin af efter hun har været i vandet da den godt kan være lidt kold. Det er nemmere med en trøje end en dragt, synes jeg. 

Hmm god idé 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.