Hvad er det??? (advarsel billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juni 2020

Anonym trådstarter

Jeg tørrede mig efter toilet besøg i dag og der kom noget ud som jeg simpelthen ikke ved hvad er... jeg oplevede det tidligere på igen, men slog det hen. Nu er det der igen og nu bliver jeg nervøs. Er 15+3.... den er “hård”, nærmest seneagtig....

Billedet er nok ikke for sarte sjæle...  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2020

Camillos

Anonym skriver:

Jeg tørrede mig efter toilet besøg i dag og der kom noget ud som jeg simpelthen ikke ved hvad er... jeg oplevede det tidligere på igen, men slog det hen. Nu er det der igen og nu bliver jeg nervøs. Er 15+3.... den er “hård”, nærmest seneagtig....

Billedet er nok ikke for sarte sjæle...  

Det ligner en lille smule af en slimprop...men den kan sagtens gå flere gange eller løsne lidt af sig...

Anmeld Citér

26. juni 2020

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Det ligner en lille smule af en slimprop...men den kan sagtens gå flere gange eller løsne lidt af sig...

Tjah, det kan måske godt være. Synes der var mere prop end slim over den, men det er da muligt. Synes bare det er grov tidligt at den begynder at gå. Sidst fik jeg netop en decideret snotklat pludselig 6 uger før termin (gik til termin + et par dage), så det er noget helt andet end det. Jeg tænker jeg er nødt til at nævne det for min jordemoder til tlf samtale i næste uge.. 

Kan en slimprop godt begynde at gå så tidligt som 14-15+? (ved godt at den gendanner sig, men stadig)

Anmeld Citér

26. juni 2020

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Tjah, det kan måske godt være. Synes der var mere prop end slim over den, men det er da muligt. Synes bare det er grov tidligt at den begynder at gå. Sidst fik jeg netop en decideret snotklat pludselig 6 uger før termin (gik til termin + et par dage), så det er noget helt andet end det. Jeg tænker jeg er nødt til at nævne det for min jordemoder til tlf samtale i næste uge.. 

Kan en slimprop godt begynde at gå så tidligt som 14-15+? (ved godt at den gendanner sig, men stadig)

Sagtens. Der er intet at være nervøs for.

Anmeld Citér

27. juni 2020

Camillos

Anonym skriver:

Det har min gjort i begge graviditeter...

Anmeld Citér

27. juni 2020

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, jeg er lidt mere rolig nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.