En god vens nye kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
6 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2020

Anonym trådstarter

Jeg har ikke hørte om hende før jeg den andre dag fik en facebook besked fra hende ( hun har fund mig på hans venteliste) hvor hun åben og ærlig fortælle mig hvem af mine venner hun kommer sammen og at hun på facebook står gifte med en veninde fordi hendes kæreste ikke   følger sig klar til at offentliggøre deres forhold på facebook jeg tænker hele ikke han har følge sig klar til at jeg skulle vide det selvom vi har et godt venskab hvilken jeg respektere fuld ud jeg har efterfølgende kigge  lidt på hende profil og er ikke i tvivl om at hun i valgfal kan li sig selv hun synes godt om alle sine egne opslag skrive smukke og skat til alle når man tilbage til beskeden jeg har ikke svar på den jeg aner ikke hvad jeg skal skrive jeg kender hende ikke selvom jeg ikke helt kan sætte mig ind i at man står gifte med en veninde fordi kæresten ikke føre sig klar man får nok ikke så mange ud af at skrive min mening om dette. Og synes selv han skal havde lov til at fortæl mig og hans andre venner om det når han er klar

Hvad mening i om hele det her og hvad synes i jeg skal gøre ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg har ikke hørte om hende før jeg den andre dag fik en facebook besked fra hende ( hun har fund mig på hans venteliste) hvor hun åben og ærlig fortælle mig hvem af mine venner hun kommer sammen og at hun på facebook står gifte med en veninde fordi hendes kæreste ikke   følger sig klar til at offentliggøre deres forhold på facebook jeg tænker hele ikke han har følge sig klar til at jeg skulle vide det selvom vi har et godt venskab hvilken jeg respektere fuld ud jeg har efterfølgende kigge  lidt på hende profil og er ikke i tvivl om at hun i valgfal kan li sig selv hun synes godt om alle sine egne opslag skrive smukke og skat til alle når man tilbage til beskeden jeg har ikke svar på den jeg aner ikke hvad jeg skal skrive jeg kender hende ikke selvom jeg ikke helt kan sætte mig ind i at man står gifte med en veninde fordi kæresten ikke føre sig klar man får nok ikke så mange ud af at skrive min mening om dette. Og synes selv han skal havde lov til at fortæl mig og hans andre venner om det når han er klar

Hvad mening i om hele det her og hvad synes i jeg skal gøre ?

Jeg har også en veninde der liker alle sine opslag, det har intet om hun i hvert fald kan li sig selv...(dømmende much?) 
At hun skriver smukke og skat til alle, altså hendes venner og familie? kan jeg intet problem se i. 

Er du bange for at hun spiller på to heste? At hun faktisk er gift med veninde? Det er facebook, ikke virkeligheden... kender jeg da flere der har gjort, det er sjovt...

Hvad med at spørge hvad der har fået hende til at skrive til dig? Og om kæresten ved det? 

Det lyder lidt som om du dømmer hende... du kender hende jo ikke, og hun ved åbenbart at I er gode venner, og vil lære dig at kende. Hvis du synes det er for hurtigt/for meget, så skriv det til hende.

Anmeld Citér

21. juni 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Jeg har også en veninde der liker alle sine opslag, det har intet om hun i hvert fald kan li sig selv...(dømmende much?) 
At hun skriver smukke og skat til alle, altså hendes venner og familie? kan jeg intet problem se i. 

Er du bange for at hun spiller på to heste? At hun faktisk er gift med veninde? Det er facebook, ikke virkeligheden... kender jeg da flere der har gjort, det er sjovt...

Hvad med at spørge hvad der har fået hende til at skrive til dig? Og om kæresten ved det? 

Det lyder lidt som om du dømmer hende... du kender hende jo ikke, og hun ved åbenbart at I er gode venner, og vil lære dig at kende. Hvis du synes det er for hurtigt/for meget, så skriv det til hende.

Jeg dømmer hende ikke for er 100% klar til at tag i mod hende med åben arme den dag jeg får mulighed for at møde hende man har det helt ærlig det mærkelig med en vild fremmede skrive til mig på facebook da jeg selv har det beste med at lære folk at kende i virkerheden også kan jeg overvejer om de også skal værre en del at min facebook 

Anmeld Citér

21. juni 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg dømmer hende ikke for er 100% klar til at tag i mod hende med åben arme den dag jeg får mulighed for at møde hende man har det helt ærlig det mærkelig med en vild fremmede skrive til mig på facebook da jeg selv har det beste med at lære folk at kende i virkerheden også kan jeg overvejer om de også skal værre en del at min facebook 

Du dømmer hende faktisk, selvom du ikke mener det. Når du siger at hun i hvert fald godt kan li sig selv, fordi hun kan li sine egne ting... 
Så det er faktisk mere det at hun har skrevet til dig, før du møder hende? Så skriv det til hende. Skriv og spørg hvorfor hun skriver. Hun må jo vide hvem du er, siden hun kan finde lige dig på listen. Det kan være at hun føler at hun skal forklare, så du præcis ikke dømmer, den dag du møder hende, tjekker hendes fb og ser hun står gift med en anden.

skriv til hende, stille og roligt. 

Anmeld Citér

21. juni 2020

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det lyder simpelthen for mærkeligt! 
Lad være med at svar! Der er nok en grund til han ikke har fortalt dig (eller andre) om hende 

Anmeld Citér

22. juni 2020

Anonym

Min første tanke var, hvor gamle er i lige??

Men da jeg går ud fra du ikke er en teenager, svare du hende selvfølgelig, som det voksne og anstændige menneske du er. 

Anmeld Citér

22. juni 2020

Sprit25

Jeg orker heller ikke mennesker, der liker sig selv på facebook. Det er som at give sig selv en highfive. 

Men derfor skal du ikke dømme hende. Det største problem for mig er at hun skriver til dig. Uden din vens viden. Det synes jeg ikke er okay. Men skriv tilbage at du er glad for deres forhold, og at du glæder dig til at møde hende. Når ALLE parter er klar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.