Udeblevet menstruation, sekundær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2020

Anonym trådstarter

Kære alle 

Jeg er 38 og har født to børn.

Jeg begyndte at tage mini piller for ca 7-8 mdr siden fordi mine menstruationsgener var blevet for voldsomme. Minipiller fordi der er mindst hormoner i.

I starten var der en del plet blødning, det vidste jeg godt at det ville der være. Men nu er min mens stoppet helt. Sidste gang jeg havde mens var d. 9. April 

Jeg er IKKE gravid. Har testet. 

Jeg stoppede med pillerne, da min maj mens ikke kom. Men den er heller ikke kommet siden...

Andre der har oplevet lignende? 

Jeg har en tid hos lægen men først i slutningen af juli 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac

Mange kvinder oplever slet ikke at få menstruation på minipiller, så tænker det er helt normalt. Nu er du så stoppet med dem, så kan der godt gå lidt tid før kroppen bliver normal igen.

Jeg tænker du skal se tiden an 

Anmeld Citér

16. juni 2020

CarinaSB

Anonym skriver:

Kære alle 

Jeg er 38 og har født to børn.

Jeg begyndte at tage mini piller for ca 7-8 mdr siden fordi mine menstruationsgener var blevet for voldsomme. Minipiller fordi der er mindst hormoner i.

I starten var der en del plet blødning, det vidste jeg godt at det ville der være. Men nu er min mens stoppet helt. Sidste gang jeg havde mens var d. 9. April 

Jeg er IKKE gravid. Har testet. 

Jeg stoppede med pillerne, da min maj mens ikke kom. Men den er heller ikke kommet siden...

Andre der har oplevet lignende? 

Jeg har en tid hos lægen men først i slutningen af juli 

Jeg startede på mini piller i marts sidste år efter en abort og har ikke haft min mens siden :) nogen kvinder oplever at den stopper imens man tager mini piller :)

Anmeld Citér

16. juni 2020

Anonym trådstarter

Konjac skriver:

Mange kvinder oplever slet ikke at få menstruation på minipiller, så tænker det er helt normalt. Nu er du så stoppet med dem, så kan der godt gå lidt tid før kroppen bliver normal igen.

Jeg tænker du skal se tiden an 

Tak... Jeg ser tiden an.

Anmeld Citér

16. juni 2020

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Jeg startede på mini piller i marts sidste år efter en abort og har ikke haft min mens siden :) nogen kvinder oplever at den stopper imens man tager mini piller :)

Er du stadig på minipiller?

Anmeld Citér

16. juni 2020

Anonym

Der er jo en del, som ikke får mens på mini-piller. 

Jeg er på minipiller på 6. Måned. Får stadig min normale mens præcis på 28.dagen -5 dage med fuld styrke. Så det varrierer nok ret meget. 
Min veninde fik aldrig mens på sine i de 10år hun var på dem :-)

Anmeld Citér

17. juni 2020

CarinaSB

Anonym skriver:

Er du stadig på minipiller?

Ja det er jeg :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.