Job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.683 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2020

Anonym trådstarter

Har Nogen prøvet, at søge et job, hvor ansøgningsfristen udløb den og den dag kl 12 - og så ikke blev ringet op før dagen efter til en samtale?  
jeg er blevet opfordret af arbejdspladsen til, at søge stillingen - men er ikke blevet kontaktet idag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Har Nogen prøvet, at søge et job, hvor ansøgningsfristen udløb den og den dag kl 12 - og så ikke blev ringet op før dagen efter til en samtale?  
jeg er blevet opfordret af arbejdspladsen til, at søge stillingen - men er ikke blevet kontaktet idag 

Det er meget normalt tænker jeg. De skal vel lige læse ansøgninger igennem

Anmeld Citér

15. juni 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Det er meget normalt tænker jeg. De skal vel lige læse ansøgninger igennem

De sidste to job jeg har søgt var der også frist kl 12. Og jeg blev ringet op om eftermiddagen  

jeg er nok bare lidt modløs lige nu  

Anmeld Citér

15. juni 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

De sidste to job jeg har søgt var der også frist kl 12. Og jeg blev ringet op om eftermiddagen  

jeg er nok bare lidt modløs lige nu  

Det kommer vel an på hvor mange ansøgninger de har fået. 
Altså hvis de kun har fået f.eks ti, er det jo klart at de kan svare tilbage hurtigt, men  hvis de har fået 50-60(ved ikke om det er mange til en stilling), så er det jo ikke sikkert at de kan nå at læse dem alle sammen på en dag. 

Så prøv at giv det nogle dage. 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Det kommer vel an på hvor mange ansøgninger de har fået. 
Altså hvis de kun har fået f.eks ti, er det jo klart at de kan svare tilbage hurtigt, men  hvis de har fået 50-60(ved ikke om det er mange til en stilling), så er det jo ikke sikkert at de kan nå at læse dem alle sammen på en dag. 

Så prøv at giv det nogle dage. 

Jeg håber du har ret 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Soonmom

Altså i min branche kan der fx være frist torsdag kl 12, men først afsat tid af til at læse dem om mandagen 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Altså i min branche kan der fx være frist torsdag kl 12, men først afsat tid af til at læse dem om mandagen 

Hvad arbejder du indenfor? 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Soonmom

Anonym skriver:

Hvad arbejder du indenfor? 

Pædagog 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Pædagog 

Okay - tak for svar 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Anonym

Anonym skriver:

Ja da.... de gennemgår jo først ansøgninger den dag der er frist eller dagen efter....og der kan være MANGE ansøgere.....

Jeg har netop været til samtale....ansøgningsfrist var mandag kl 23.59... jeg fik indkaldelse til samtale onsdag ca kl 16 - og var til samtale idag( som fremgik af stillings opslaget....)

Er der en dato for forventet afholdelse af samtaler?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.