Salg af dametøj - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.580 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2020

Anonym trådstarter

Vi står i den situation at et familiemedlem er afgået ved døden og vi er arvinger. Derfor skal vi nu tømme boet og der er en del tøj i rigtig fin stand, meget endda med prismærker.

Afdød var +65, hvilket afspejler stilen uden at det er konetøj. Der er meget Gerry Weber mm.

Egentlig var tanken bare at smide det hele til Røde Kors eller lignende, men nu har jeg set hvor meget tøj der egentlig er og jeg overvejer, hvor stort et arbejde det vil være at sælge det...? 

Jeg gider ikke sælge online, da det er for bøvlet med fragt, forespørgsel om mål mm, men er der nogle der har erfaring med at sælge i nogle af de loppebutikker der er? Selv har jeg kun brugt det til at købe børnetøj - er der overhovedet salg i dametøj sådanne steder? Området er Storkøbenhavn 

Håber at nogle har nogle erfaringer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Vi står i den situation at et familiemedlem er afgået ved døden og vi er arvinger. Derfor skal vi nu tømme boet og der er en del tøj i rigtig fin stand, meget endda med prismærker.

Afdød var +65, hvilket afspejler stilen uden at det er konetøj. Der er meget Gerry Weber mm.

Egentlig var tanken bare at smide det hele til Røde Kors eller lignende, men nu har jeg set hvor meget tøj der egentlig er og jeg overvejer, hvor stort et arbejde det vil være at sælge det...? 

Jeg gider ikke sælge online, da det er for bøvlet med fragt, forespørgsel om mål mm, men er der nogle der har erfaring med at sælge i nogle af de loppebutikker der er? Selv har jeg kun brugt det til at købe børnetøj - er der overhovedet salg i dametøj sådanne steder? Området er Storkøbenhavn 

Håber at nogle har nogle erfaringer 

Det lyder til at være god kvalitetstøj. Hvad med sådanne steder hvor man kan leje en stand og selv sætte priser på. Så sørger de for resten. Samt pengene automatisk går ind? Lidt a la børneloppen. Ved ikke om det er tilgængeligt i nærheden af jer. 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Det lyder til at være god kvalitetstøj. Hvad med sådanne steder hvor man kan leje en stand og selv sætte priser på. Så sørger de for resten. Samt pengene automatisk går ind? Lidt a la børneloppen. Ved ikke om det er tilgængeligt i nærheden af jer. 

Jo det er det . Er bare i tvivl om dametøj sælger. Den vi har tættest på er et stort virvar og rod, så personligt orker jeg ikke at kigge der efter hverken børnetøj eller andet. Så hvis der var nogle der kunne anbefale et sted , ville det være fantastisk 

Anmeld Citér

16. juni 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har I Næstved Kirpu. Har kun været der ganske få gange. Men mine bekendte der har lejet stande der, har tjent ganske godt. En af dem bl.a. på gammel-dame tøj. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.