Så blev Aya storesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.819 visninger
11 svar
15 synes godt om
14. juni 2020

grinny

I fredags den 12/6 kl. 9.37 kom Nor Vitus til verden ved planlagt kejsersnit, 38+1, 3860 gram og 52 cm.

Jeg har for første gang hørt mit eget barn græde ved fødslen og jeg TUDbrølede bag forhænget! Tænk sig at have født 3 gange nu og kun 1 gang har jeg hørt den fantastiske lyd når barnet kommer ud!

Han er skøn og nem og Aya er simpelthen den bedste storesøster! Hun finder alt frem når han skal skiftes og ellers sidder hun bare ved hans side og kigger på ham 

Hun er SÅ stolt! 

Dette var 99,9 % sikkert min sidste gang! Psykisk er en graviditet for hård og jeg bryder mig på ingen måde om kejsersnit! Hverken under eller efter! Jeg tog hjem fredag aften, har ikke haft smerter og går allerede rundt, men der er stadig mange ting jeg ikke kan og jeg får dårlig samvittighed over for Aya. 

Nu er jeg mor til 3, de to af dem har jeg fornøjelsen af og så har jeg vidst gjort mit 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Kæmpe stort tillykke med ham!! Hvor dejligt at hun er så glad og stolt, den store storesøster

og hvor ser han dejlig ud

Anmeld Citér

14. juni 2020

Meyer

Profilbillede for Meyer

Stort tillykke med ham, og stort tillykke til den stolte storesøster 

Hvor er han dejlig 

Anmeld Citér

14. juni 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
grinny skriver:

I fredags den 12/6 kl. 9.37 kom Nor Vitus til verden ved planlagt kejsersnit, 38+1, 3860 gram og 52 cm.

Jeg har for første gang hørt mit eget barn græde ved fødslen og jeg TUDbrølede bag forhænget! Tænk sig at have født 3 gange nu og kun 1 gang har jeg hørt den fantastiske lyd når barnet kommer ud!

Han er skøn og nem og Aya er simpelthen den bedste storesøster! Hun finder alt frem når han skal skiftes og ellers sidder hun bare ved hans side og kigger på ham 

Hun er SÅ stolt! 

Dette var 99,9 % sikkert min sidste gang! Psykisk er en graviditet for hård og jeg bryder mig på ingen måde om kejsersnit! Hverken under eller efter! Jeg tog hjem fredag aften, har ikke haft smerter og går allerede rundt, men der er stadig mange ting jeg ikke kan og jeg får dårlig samvittighed over for Aya. 

Nu er jeg mor til 3, de to af dem har jeg fornøjelsen af og så har jeg vidst gjort mit 

Stort tillykke 

Anmeld Citér

14. juni 2020

grinny

SDD skriver:

Kæmpe stort tillykke med ham!! Hvor dejligt at hun er så glad og stolt, den store storesøster

og hvor ser han dejlig ud

Tusind tak 

Ja det er skønt hun er så glad for ham 

Anmeld Citér

14. juni 2020

grinny

Meyer skriver:

Stort tillykke med ham, og stort tillykke til den stolte storesøster 

Hvor er han dejlig 

Tusind tak 

Anmeld Citér

14. juni 2020

grinny

BAE skriver:

Stort tillykke 

Tusind tak 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

STORT tillykke :)

hvor er det dejligt at det hele gik efter planen og hvor fantastiske billeder af en storesøster der elsker sin lillebror :)

ønsker Jer det allerbedste fremad :)

Anmeld Citér

15. juni 2020

Ano18

Hvor er de søde og sikke lillebror ligner storesøster. Det kan jeg ikke selv se m nogen af mine. Jeg fødte d. 23.

stort tillykke m lillebror 

Anmeld Citér

15. juni 2020

Loa

Ej ej ej KÆMPE tillykke!!!

Hvor er han bare en cutey

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.