Anonym skriver:
Hjemmegående mor
Far der arbejde normalt
Men hallo det er 4 børn? De to voksne og en hverdag der skal køre hvorfor er det svært at forstår 
Jwg HADER at læse ja det er super nemt at ha mange børn de “store klare sig selv og er så selvstændige! 
Ja det er sgu tid til dem!
Åh nej,kære dig, du tag fejl!
Kæmpe fejl!
Min aldste søn på smart 13, han er vild med den lille vi har ny,hun er 14 mdr. Og ved du hvad- han elsker at mor putter med han før sengetiden. Jeg synger godnat sang for ham. Og han elsker når mor er hjemme og venter med varm mar når han kommer fra skolen. Men såden er han,han er taknemlig for det han har. Du,kan jeg mærke, er anden person af naturen......
Pigen på snart 9, det går lidt anderledes med hende. H7n var meger imid da vi fortalte at vi ventede nr 3. Det var hendes måde at protestere, da hun var vires prinsesse ig kunne ikke forestille sig at der kommer en ig skubber hende fra tronen. I dag er hun vild med sin lillesøster. Vi er méget tætte, men må erkende at hun savner da sin fortid hvor alt fokus var rettet mod hende. Men du kan tror hun kom til at bekæmpe sin egoisme! Kommer hun at bearbejde mig derfor-det tror jeg ikke.
Både mig og mun mand brugt enormt meget tid på vores børn. Men vi elsker det!
Og vi gik aldrig efter materielle ting.
Og snart kommer vores lille nr 4! Vi er alle vilde med det! Fordi vi tætte!
Så derfor undskyld,er så uenig med dig!
Anmeld
Citér