Hej alle..
Det bliver langt, og måske rodet.
For historie:
Sagen er den, at jeg og faderen til mit barn gik fra hinanden for 1 år side..
Har en søn på 6 år, med nogle diagnoser, som betyder han fysisk ligner en normal fungerende dreng, men mentalt er der nogle udfordringer. Han har udtale problematikker, som er det eneste meget synlige. Har sønnen i en 9/3 ordning.
Jeg har nu endelig overskud til at møde andre mænd..
Jeg oprettede mig på Tinder, for at se hvad det var.. Skal lige siges jeg ingen erfaring har med dating, da jeg har været sammen med med min eks, siden vi var teenager.
Der sker så det, at inden for de første par likes, skriver en til mig..
Han søger en som der er kemi med, men ikke klar til et fast forhold, nok mere sex. Hvilket er rigtig fint for mig. Jeg er meget åben og vil hellere have en fast sex partner, end skiftende, og har på ingen måde travlt med at skulle i et forhold.
Nu har vi skrevet sammen hver dag siden i fredags, aftalt at mødes, for at se kemi og tiltrækning an(på neutral grund) om små 14 dage (skal passe med vi begge er børne fri). Han har en dreng.
Han er skøn at skrive med, og vi har skrevet om en del frækt, for lige at afstemme hvad vi er til.
Her kommer dilemmaet.
Han har et par gange spurgt ind til, om jeg var flytbar, om at drengene kunne lege sammen.
Jeg er på ingen måde lukket, med hensyn til et forhold, og ved at det at flytte sammen ligger lidt langt ude.
Men jeg tænker, hvornår I sådan et forløb, fortæller man lige, at ens barn har nogle udfordringer?
Tænker selv at det skal siges mellem, at vi har fundet ud af der er kemi, men inden vi skal mødes med børnene?
Hvad tænker i?
PFT.