Kan du anbefale en psykolog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2020

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften siger. Kan du anbefale en psykolog?

Roskilde, Ringsted og Holbæk er de store byer jeg har mulighed for at komme til og ellers så alle byerne deromkring.

Jeg har tidligere været sygemeldt med alvorlig stress og deraf også angst og der sker så mange svære ting i mit liv at jeg nu er helt fyldt op. 

Håber at nogen sidder med et par gode anbefalinger.

Tak! ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2020

Anonym

Jeg kan ikke hjælpe dig da jeg bor i en helt anden landsdel, men det jeg gjorde da jeg skulle finde en psykolog var at bruge psykologeridanmark.dk til at finde de psykologer som havde overenskomst med sygesikringen, og som samtidigt tilbød den slags terapi jeg havde brug for. Og så tjekkede jeg disse psykologers anmeldelser osv. Du kan jo prøve den fremgangsmåde. Og prøv at oprette app'en Jodel, for så kan du få nogle svar fra folk i dit lokalområde. Der er også meget mere aktivitet derinde end her. 

Anmeld Citér

11. juni 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan ikke hjælpe dig da jeg bor i en helt anden landsdel, men det jeg gjorde da jeg skulle finde en psykolog var at bruge psykologeridanmark.dk til at finde de psykologer som havde overenskomst med sygesikringen, og som samtidigt tilbød den slags terapi jeg havde brug for. Og så tjekkede jeg disse psykologers anmeldelser osv. Du kan jo prøve den fremgangsmåde. Og prøv at oprette app'en Jodel, for så kan du få nogle svar fra folk i dit lokalområde. Der er også meget mere aktivitet derinde end her. 

Tak for dit svar, det lyder som en god måde at gøre det på.

Tjekkede du bare psykologerne på Trustpilot eller hvordan? 

Nu spørger jeg dumt, men Jodel? Er det ikke sender sladder-app bloggerne altid snakker om? ��

Anmeld Citér

11. juni 2020

Anonym

Anonym skriver:

Tak for dit svar, det lyder som en god måde at gøre det på.

Tjekkede du bare psykologerne på Trustpilot eller hvordan? 

Nu spørger jeg dumt, men Jodel? Er det ikke sender sladder-app bloggerne altid snakker om? ��

Ja det gjorde jeg, de fleste havde dog ikke anmeldelser derinde, men havde så til gengæld nogen på Google. Altså når man googlede dem, så kom anmeldelserne frem under den dér "bjælke" hvor man kan vælge at gå ind på hjemmesiden, ringe til personen eller få en rutevejledning hen til personen. Ved ikke om du forstår hvad jeg mener? 

Haha jo, Jodel er et rigtigt sladderforum. Når man "sender en Jodel" som det hedder, så kan det både være for at starte en debat/diskussion, for eksempel om de kendte, men det kan også bare være en statusopdatering ligesom på Facebook, eller som i dit tilfælde for at stille et spørgsmål. Jeg har haft god gavn af app'en når der lige var noget jeg skulle have hjælp til, og du kan jo altid bare slette den igen 

Anmeld Citér

11. juni 2020

Anonym

Man er i øvrigt helt anonym på Jodel, så man skal ikke oprette brugernavn og lignende 

Anmeld Citér

12. juni 2020

Anonym

Kan ikke anbefale nogen i dit område, men vil råde dig til at undersøge terapiformen metakognitiv terapi, som er meget effektiv med stress, angst (og depression). Er selv igang med et forløb efter at være gået ned med angst og depression for 4 gang på 7 år, så NU vil jeg simpelthen have noget som virker! Jeg har fået 3 sessioner indtil videre og mærker allerede en forskel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.