Lav blodprocent? Træt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2020

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er 14+0 i morgen, men er stadig så vanvittigt træt, at jeg kan sove hvorsomhelst nårsomhelst. Jeg har svært ved at magte hverdagen og mine børn. 
I min sidste graviditet havde jeg lav blodprocent og blev derfor fulgt af lægen og spiste 2 jernpiller i stedet for 1. Derfor tjekkede de også min blodprocent ved 8 ugers lægebesøget, hvor det var fint på 7,9. Men jeg undrer mig nu over at jeg er så træt stadig - eller igen. Jeg synes jeg har haft mere overskud i en uges tid på et tidspunkt,
men er begyndt at blive meget meget træt igen. 

Mit spørgsmål er så: er det normalt stadig at være så træt 14+0? Eller bør jeg måske kontakte lægen mht min blodprocent? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2020

Anonym

Jeg vil anbefal dig at kontakt lægen i morgen eftersom du har haft lav blodprocent før 

Anmeld Citér

10. juni 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej

Jeg er 14+0 i morgen, men er stadig så vanvittigt træt, at jeg kan sove hvorsomhelst nårsomhelst. Jeg har svært ved at magte hverdagen og mine børn. 
I min sidste graviditet havde jeg lav blodprocent og blev derfor fulgt af lægen og spiste 2 jernpiller i stedet for 1. Derfor tjekkede de også min blodprocent ved 8 ugers lægebesøget, hvor det var fint på 7,9. Men jeg undrer mig nu over at jeg er så træt stadig - eller igen. Jeg synes jeg har haft mere overskud i en uges tid på et tidspunkt,
men er begyndt at blive meget meget træt igen. 

Mit spørgsmål er så: er det normalt stadig at være så træt 14+0? Eller bør jeg måske kontakte lægen mht min blodprocent? 

Det skader aldrig at få tjekket det. 
Jeg forblev træt udover de første 3 mdr. stadig i dag 28 uger, er jeg uendeligt træt og Kan sove døgnet væk, hvis jeg lader mig selv. Er nogle gange ved at falde i søvn siddende eller sågar stående. Jeg har almindelig blodprocent, dog er mit blodtryk lavt(men ikke alt for lavt). 

Anmeld Citér

10. juni 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vil anbefal dig at kontakt lægen i morgen eftersom du har haft lav blodprocent før 

Tak for rådet, så tror jeg at jeg ringer og tager en snak med dem for en sikkerheds skyld. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.