Øge produktion?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juni 2020

Anonym trådstarter

Kan man det og hvordan?

min datter er meget urolig om aftenen og bliver hurtigt sur på brystet hvis det er tomt. Kan jeg på en måde øge min produktion så der er lidt mere at tage af sidst på dagen, så vi kan få nogle roligere aftener? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Kan man det og hvordan?

min datter er meget urolig om aftenen og bliver hurtigt sur på brystet hvis det er tomt. Kan jeg på en måde øge min produktion så der er lidt mere at tage af sidst på dagen, så vi kan få nogle roligere aftener? 

Hvor gammel er hun? 
Der er nogle tigerspring hvor de generelt bliver meget urolige ved brystet. 

men hvis brystet virkelig er tomt. Så er der mange der snakker godt om en mælkebombe. Prøv og google det.  

og ellers skulle hvidtøl og mangler også være effektivt 

Anmeld Citér

9. juni 2020

fehår

Det er helt normalt, at de ammer meget om aftenen. Det er med til at vedligeholde produktionen, og hvis der ikke er nok mælk, er hyppige aftenamninger også perfekte til af skrue op for mængden. Så bare am løs, er mit råd.

Anmeld Citér

9. juni 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Hvor gammel er hun? 
Der er nogle tigerspring hvor de generelt bliver meget urolige ved brystet. 

men hvis brystet virkelig er tomt. Så er der mange der snakker godt om en mælkebombe. Prøv og google det.  

og ellers skulle hvidtøl og mangler også være effektivt 

Hun er 8 uger men det har stået på siden hun var 2 uger.. Må prøve at google mælkebombe hvis det virker

Anmeld Citér

9. juni 2020

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Det er helt normalt, at de ammer meget om aftenen. Det er med til at vedligeholde produktionen, og hvis der ikke er nok mælk, er hyppige aftenamninger også perfekte til af skrue op for mængden. Så bare am løs, er mit råd.

Hun spiser bare ikke særlig meget om aftenen netop fordi hun er utålmodig og ikke vil arbejde for det. Hun spiser fint i løbet af dagen hvor der er godt med mælk

Anmeld Citér

9. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hun er 8 uger men det har stået på siden hun var 2 uger.. Må prøve at google mælkebombe hvis det virker

Det er helt normalt i den alder at de bliver urolige om aftenen fordi de skal kæmpe for mælken. Hvorimod om dagen så flyder der nemmere. 

bare am løs. Så lærer hun det

Anmeld Citér

9. juni 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

De kloge hoveder plejer at sige afstress og god tid, hud mod hud og am løs. Gerne nærmest en hel dag. Hvidtøl skulle også hjælpe. 

Anmeld Citér

9. juni 2020

fehår

Hun spiser bare ikke særlig meget om aftenen netop fordi hun er utålmodig og ikke vil arbejde for det. Hun spiser fint i løbet af dagen hvor der er godt med mælk

Når hun sutter løs på et tomt bryst om aftenen, sender hun netop signaler til din krop om, at der skal produceres mere mælk. Bare lad hende sutte løs. Aftenuro ved den alder er nærmest mere normalt end den omvendte.

Husk masser af væske og god mad til dig selv!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.