Hus fra 1975

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juni 2020

Anonym trådstarter

Vi får snart vores hus 

Den første dag er manden afsted alene og skal checke om alt er som det skal være da jeg alligevel er på arbejde 

Han har tænkte sig at tage min hårtørrer og bruge alle stikkontakter og se om alt virker som det skal osv.

Hvad andet skal vi check indenfor de første 24 timer?

vi kender ingen der har købte et ældre hus da alle vores venner har købte nybyggeri 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2020

Pb18

Tjek også ovn, vaskemaskine mm. Vi glemte at tjekke emhætten som det eneste og gæt hvad der ikke virkede  

Anmeld Citér

7. juni 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac

Tjek om både det varme og kolde vand virker, om udluftning er lavet på badeværelserne og op gennem loftet og radiatorerne. 

Også skriv ned hvad vand måleren står på, også tjek løbende hvor meget den bruger. Det er en god måde at få en mistanke om evt utætheder. 

Der er sikkert også så mange andre ting

Anmeld Citér

7. juni 2020

CBbaby

Tjek om der kan køre flere el-ting på en gang. 
altså tænd ovn oh hårtørrer og gerne en elkedel på samme tid.  

Anmeld Citér

7. juni 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac
CBbaby skriver:

Tjek om der kan køre flere el-ting på en gang. 
altså tænd ovn oh hårtørrer og gerne en elkedel på samme tid.  

Jep, og vaskemaskine, opvaskemaskine osv. 

Altid rart at vide om strømmen slår fra hvis der tændes for for meget på en gang 

Anmeld Citér

7. juni 2020

Barn3

Anonym skriver:

Vi får snart vores hus 

Den første dag er manden afsted alene og skal checke om alt er som det skal være da jeg alligevel er på arbejde 

Han har tænkte sig at tage min hårtørrer og bruge alle stikkontakter og se om alt virker som det skal osv.

Hvad andet skal vi check indenfor de første 24 timer?

vi kender ingen der har købte et ældre hus da alle vores venner har købte nybyggeri 

Har I købt huset eller skal først ud at set huset for 1.gang?

Da vi har lige købt,har dog 4 fortrydelses dage.  El har vi ikke tjekket. Skal vi det? Der har jo været el-tilsyn før købet.

Nåh,bliver da bekymret. Dog vi "kender" tidligere ejeren,så kan ikke forestille mig han har kunne være uretfærdig....

Vh

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.