Føler jeg holder ham for nar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2020

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Jeg var også flyttet. I kan stadigvæk være kærester hvis det er det i ønsker

Det siger han han ikke får tid til, da han ikke har bil feks. Men det ved jeg han hurtigt vil få. Han ser kun problemer ved det og ikke løsninger. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2020

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Som de andre siger, ville jeg også vælge at flytte for mig selv, også se om det evt stadig ku fungere at være kærester, uden at bo sammen. 

Men det er self ku, hvis i ka finde ud, af at snakke ordentligt sammen osv. 

Nogen mennesker dur ik til at bo sammen, men fungere fantastisk som kærester alligevel. Vh Stine 

De perioder vi hsr været kærester inden vi er flyttet sammen er gået godt. Da vi ikke skal bestemme sammen så men bare hver for sig. Og hygge os sammen når ci så ses. 

Anmeld Citér

6. juni 2020

Anonym trådstarter

Michaelskone skriver:

Da han kørte med sin datter i fredags, ringede han så til dig fra bilen så hun overhørte samtalen? Det synes jeg i så fald er lidt problematisk. Jeg tænker hun heller ikke får mere respekt for dig af at overhøre jeres måde at kommunikere på, hvis der er så mange skænderier. Så tænker jeg bare hun kopierer sin far. Jeg kan godt forstå det er uholdbart for dig at være i. Han må statuere et godt eksempel i forhold til hvordan du skal behandles, og alle andre for den sags skyld. 

Hvis du allerede er der hvor du har ringet på en anden lejlighed eller 3, så benyt dig af det. Tag væk, om ikke andet for en periode. Det andet lyder opslidende og usundt for alle parter.

De vsr ude ved hans forældre men hun har da kunnet høre ham og det samme med hans forældre. 

Hun har ofte hørt diskutioner og bruger sig jo selvfølgelig ikke om det. 

Men hvordan får man det lige sagt så man mener det. For mig der jeg kun løsningen at jeg betaler et indskud og så er der ingen vej tilbage. 

Anmeld Citér

6. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg er enig, men han får ligesom "talt" mig fra det hver gang jeg har taget beslutningen.

Fordi jeg ikke vil gøre ham ked af det. 

Prøv og tænk sådan her i stedet. Måske det hjælper dig  

hvad er vigtigst? 
din datters opvækst eller hans følelser ? 
at din datter vokser op i utrygt miljø med skænderier eller at han bliver ked af det? 

du kender selvfølgelig svaret. Men fokuser på din datter og ikke hvordan han vil have det. Han kommer bliver ked af der ja, men han kommer videre. Din datter vil få “ar” der vil påvirke hende som voksen og resten af livet 

Anmeld Citér

6. juni 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Prøv og tænk sådan her i stedet. Måske det hjælper dig  

hvad er vigtigst? 
din datters opvækst eller hans følelser ? 
at din datter vokser op i utrygt miljø med skænderier eller at han bliver ked af det? 

du kender selvfølgelig svaret. Men fokuser på din datter og ikke hvordan han vil have det. Han kommer bliver ked af der ja, men han kommer videre. Din datter vil få “ar” der vil påvirke hende som voksen og resten af livet 

Jeg ved godt du har ret �� det er bsre svært synes jeg.

Men måske det hjælper hvis en af lejlighederne bliver en realitet og jeg ved en dato. 

Føler bsre jeg holder ham for nar ved at lige nu er vi glade men det vsr vi ikke i går middag. Og det kan ændre sig på et split sekund. 

Og jeg ved han vil sige, jamen vi havde jo snakket og det er jo gået godt de sidste 2 dage �� og så er det jeg får dårlig samvittighed og også føler jeg ikke kan rykke hendes vuggestue som hun elsker og trives så godt i. 

Anmeld Citér

6. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg ved godt du har ret �� det er bsre svært synes jeg.

Men måske det hjælper hvis en af lejlighederne bliver en realitet og jeg ved en dato. 

Føler bsre jeg holder ham for nar ved at lige nu er vi glade men det vsr vi ikke i går middag. Og det kan ændre sig på et split sekund. 

Og jeg ved han vil sige, jamen vi havde jo snakket og det er jo gået godt de sidste 2 dage �� og så er det jeg får dårlig samvittighed og også føler jeg ikke kan rykke hendes vuggestue som hun elsker og trives så godt i. 

Kan godt forstå det er svært. Og når han siger det, så siger du til ham at netop nu er det rigtige tidspunkt at flytte på, mens i er gode venner og fortsætter forholdet hver for sig. Flytter du i er skænderi er forholdet næsten dødsdømt. 
du flytter jo netop for at redde forholdet og passe på din lille pige. 

hun skal nok blive glad for den nye vuggestue også. 

Anmeld Citér

6. juni 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Synes du skal sætte dig ned med ham i dag, hvor I er gode venner, og så forklare ham, at du ikke orker mere, og at du gerne vil flytte og allerede har ringet på en lejlighed.. 

Og hvis du gerne vil blive ved ham, så sig at det kræver, at I starter op til parterapi.. 

Anmeld Citér

6. juni 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Synes du skal sætte dig ned med ham i dag, hvor I er gode venner, og så forklare ham, at du ikke orker mere, og at du gerne vil flytte og allerede har ringet på en lejlighed.. 

Og hvis du gerne vil blive ved ham, så sig at det kræver, at I starter op til parterapi.. 

Vi har haft mange snakke med familiekonsulenten det sidste år. Ja faktisk siden vi begyndte at komme sammen igen. Da det at vi fungere sammen kræves for at hans store datter trives. Så det er forsøgt meget. Men ci kærer bare skævt af hinanden hele tiden. 

Anmeld Citér

6. juni 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Kan godt forstå det er svært. Og når han siger det, så siger du til ham at netop nu er det rigtige tidspunkt at flytte på, mens i er gode venner og fortsætter forholdet hver for sig. Flytter du i er skænderi er forholdet næsten dødsdømt. 
du flytter jo netop for at redde forholdet og passe på din lille pige. 

hun skal nok blive glad for den nye vuggestue også. 

Jeg siger ikke noget før jeg hsr en lejlighed da jeg næsten med garanti ved han bliver meget ramt. Nu ser jeg mandag om de overhovedet er ledig. 

Ja jeg ved det godt med ny vuggestue men det er så svært synes jeg. ��

Anmeld Citér

6. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg siger ikke noget før jeg hsr en lejlighed da jeg næsten med garanti ved han bliver meget ramt. Nu ser jeg mandag om de overhovedet er ledig. 

Ja jeg ved det godt med ny vuggestue men det er så svært synes jeg. ��

Det synes jeg heller ikke at du skal. Men når du så har lejligheden og siger at i flytter.  Så er det du siger st det er for jeres skyld. Så i kan bibeholde forholdet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.