Er der to streger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2020

Lykke233

Abracadabra skriver:

Test ugentlig til enten menstruation eller positiv test. Hvis du er virkelig utålmodig, så test hver tredje dag. Hyppigere test end hver tredje dag gavner ingen andre en grav.test-producenter. 

Ja I know hehe, men fordi jeg ikke har fået mens igen efter fødsel ved jeg ikke hvornår det er 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi
Lykke233 skriver:

her har jeg zoomet ind... 

Synes den her ser positiv ud. Synes det er farve i. Så vil tro den er mere tydelig om 1-2 dage 

Anmeld Citér

6. juni 2020

Abracadabra

Lykke233 skriver:

Ja I know hehe, men fordi jeg ikke har fået mens igen efter fødsel ved jeg ikke hvornår det er 

Og netop derfor skal du kun teste ugentligt. 

Anmeld Citér

6. juni 2020

Christabelle

Negativ vil jeg sige. På dit andet billede kan jeg godt se hvor den anden streg skal være, men der er ikke umiddelbart farve i. 

Anmeld Citér

6. juni 2020

Lykke233

Christabelle skriver:

Negativ vil jeg sige. På dit andet billede kan jeg godt se hvor den anden streg skal være, men der er ikke umiddelbart farve i. 

Øv...  

Må teste igen mandag 

Anmeld Citér

6. juni 2020

Barn3

Jeg får helker ikke mens efter jeg får et barn og så længe heg ammer. Ammer jeg i to år,så disse to år er mens frie.  

Denne gang ville vi have en lille mellemrum mellen babyer og gik i gang allerede da lille var 5 mdr men blev gravid først efter 5 mdr. Igen ingen mens,da jeg ammede, derfor vi gjorde sit og selvfølgelig håbede.

Jeg har aldrig taget ÆL tests. Og testede kun en gang om måneden. Såden havde jeg planlagt,da tråede dlet ikke at det kan lad sig gøre.

Held og lykke!

Anmeld Citér

9. juni 2020

Rikke95

Lykke233 skriver:

Hej piger! 

kan i også se to streger her eller er det bare mig? 

Jeg skulle have mens i søndags, og jeg valgte at teste om morgenen, fordi det ikke var kommet endnu. Og min mindede meget om din  igår aftes tog jeg en clearblue digital test, og den skrev gravid. Så jeg tror den er der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.