Fars dags gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. juni 2020

Anonym trådstarter

Min mand er god til at finde på mors dags gaver sammen med ungerne, jeg er desværre det modsatte, jeg glemmer typisk fars dag eller husker det lige i sidste øjeblik - sidste år blev det til chokolade købt aftenen før, men jeg fornemmede nok at forventningen var noget hjemmelavet fra ungerne. 

Så i år er jeg hele 2 dage på forkant, men det ændrer jo ikke rigtig på at jeg er totalt tom for ideer - kan nogen komme med forslag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2020

Lefrica

Profilbillede for Lefrica
Anonym skriver:

Min mand er god til at finde på mors dags gaver sammen med ungerne, jeg er desværre det modsatte, jeg glemmer typisk fars dag eller husker det lige i sidste øjeblik - sidste år blev det til chokolade købt aftenen før, men jeg fornemmede nok at forventningen var noget hjemmelavet fra ungerne. 

Så i år er jeg hele 2 dage på forkant, men det ændrer jo ikke rigtig på at jeg er totalt tom for ideer - kan nogen komme med forslag?

Til mors dag fik jeg af mit barn et rødt håndaftryk på et stykke papir og så var der ligesom tegnet en stilk på, så det lignede en flot rose. Den blev jeg meget glad for - måske det kunne være en ide? 

Vores børn skrev også kort (jeg skrev for dem, som ikke selv kunne skrive - de dikterede ) til far et år - det var et kæmpe kæmpe hit  

Anmeld Citér

3. juni 2020

mor til 2 skønne piger .

Hvis det ikke behøver være hjemmelavet , så whisky sten som fungere som is terninger fra Imerco til 49,- lige nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.