ondt i højre side af kæben pga udtrækning af visdo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. juni 2020

BabyMsMor

hej alle sammen 

jeg er i vildrede pga smerter ved tygning

jeg fik den 16maj trukket min visdomstand ud i øvre kæbe og jeg har stadig en smule smerter især ved tygning. det drejer sig om kindtænderne i øvre og nedre. var til tandlægen i lørdags og han sagde alt så fint ud. men har i prøvet det ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2020

elskeratværemor

Jeg har prøvet det, både oppe og nede. Dem for oven er ikke så slemme som for neden. De gjorde måske ondt 1 dag, hvor den for neden var et sandt maridt- især fordi jeg var gravid på daværende tidspunkt og måtte ikke tage smertestillende på den måde jeg plejer når jeg har haft kraftig tandpine.. men det du beskriver lyder for mig som ømhed fra selve udtrækningen? Tandlægen presser som regel på de nærmeste tænder for at løsne pågældende, og det har givet mig ømhed bagefter  for at det “kun” er det..

Anmeld Citér

2. juni 2020

Hck

Profilbillede for Hck
BabyMsMor skriver:

hej alle sammen 

jeg er i vildrede pga smerter ved tygning

jeg fik den 16maj trukket min visdomstand ud i øvre kæbe og jeg har stadig en smule smerter især ved tygning. det drejer sig om kindtænderne i øvre og nedre. var til tandlægen i lørdags og han sagde alt så fint ud. men har i prøvet det ?

Det er helt normalt, det kan godt tage op til en måned før at området og de andre tænder er faldet helt til ro. Dit bid skal måske også vende sig til en anderledes stilling

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.