Av. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
5 svar
5 synes godt om
2. juni 2020

Baby2017

Hej! Jeg har siden igår eftermiddags haft ondt i siden på højre bryst. Jeg har ammet min datter en del på det for at afhjælpe men det er der stadig. Da hun om aftenen er meget urolig har jeg ikke eksperimenteret med ammestillinger og har kun ammet i den almindelige og liggende. Hvad for en er god til at tømme brystet i siden? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2020

AnoMor

Baby2017 skriver:

Hej! Jeg har siden igår eftermiddags haft ondt i siden på højre bryst. Jeg har ammet min datter en del på det for at afhjælpe men det er der stadig. Da hun om aftenen er meget urolig har jeg ikke eksperimenteret med ammestillinger og har kun ammet i den almindelige og liggende. Hvad for en er god til at tømme brystet i siden? 

Football stillingen. Jeg lærte af min jordmoder da jeg skulle amme at jeg skulle sørger for at babys hage var der hvor brystet gjorde ondt/var spændt. Så ville baby tømme brystet bedst.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. juni 2020

Baby2017

AnoMor skriver:

Football stillingen. Jeg lærte af min jordmoder da jeg skulle amme at jeg skulle sørger for at babys hage var der hvor brystet gjorde ondt/var spændt. Så ville baby tømme brystet bedst.  

Tak! Den er hermed afprøvet. Hun tog ikke så vildt meget, så jeg har stadig ondt. Jeg ammer hende på brystet igen når hun melder sig og håber det er nok så jeg ikke får brystbetændelse

Anmeld Citér

2. juni 2020

AnoMor

Baby2017 skriver:

Tak! Den er hermed afprøvet. Hun tog ikke så vildt meget, så jeg har stadig ondt. Jeg ammer hende på brystet igen når hun melder sig og håber det er nok så jeg ikke får brystbetændelse

Selv tak. Altid hav i baghovedet. Babys hage i retning hvor det gør ondt. Så er man rer godt sikret for st undgå brystbetændelse  

håber hun tager godt fat senere.  Og ellers så kan du altid malke det ud selv hvis det er for spændt 

Anmeld Citér

2. juni 2020

Babilooo

Varmt brusebad og massage af området hjælper en hel del

Anmeld Citér

3. juni 2020

Baby2017

Efter nogle amninger med football forsvandt det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.