Emmaljunga barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2020

Anonym trådstarter

Hej med jer!

For 3 år siden købte jeg en barnevogn i BabySam. Det er en Emmaljunga Big Star Supreme i hvid farve, hvor vi fik en pusletaske med og en babylift, men kan ikke huske om den model kunne laves om til en klapvogn. Er der nogen, der ved det?

Kunne være fedt at spare de penge at skulle købe en klapvogn, hvis det alligevel bare kunne tilkøbes og placeres på stellet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hej med jer!

For 3 år siden købte jeg en barnevogn i BabySam. Det er en Emmaljunga Big Star Supreme i hvid farve, hvor vi fik en pusletaske med og en babylift, men kan ikke huske om den model kunne laves om til en klapvogn. Er der nogen, der ved det?

Kunne være fedt at spare de penge at skulle købe en klapvogn, hvis det alligevel bare kunne tilkøbes og placeres på stellet 

Ring til Babysam.

Anmeld Citér

1. juni 2020

Kærlighedskartoflen

Profilbillede for Kærlighedskartoflen
Anonym skriver:

Hej med jer!

Det kan den desværre ikke 

Anmeld Citér

1. juni 2020

Christabelle

Anonym skriver:

Hej med jer!

Det kan den ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.