Tidlig scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2020

Anonym trådstarter

Hej allesammen 

Jeg var forleden dag til en tidlig scanning grundet let blødning. 

Ved scanningen viser det sig, at det er tveægget tvillinger, dog ses der kun hjerteblink ved den ene, som også er større end den anden. 

Scanningssygeplejerske mente, at den ene var gået til grunde, men ville dog alligevel gerne se os igen om en god uges tid for at være sikker på, at det hun så på første scanning var rigtigt - Altså kun hjerteblink ved den ene. 

Ved den første scanning var jeg 6+2, og ved næste scanning vil jeg være 7+5 uger henne.

Mit spørgsmål til jer er så; er der nogen af jer, der har prøvet kun at se et hjerteblink ved en af fostrene, hvorefter der ved næste scanning var hjerteblink ved begge fostre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej allesammen 

Jeg var forleden dag til en tidlig scanning grundet let blødning. 

Ved scanningen viser det sig, at det er tveægget tvillinger, dog ses der kun hjerteblink ved den ene, som også er større end den anden. 

Scanningssygeplejerske mente, at den ene var gået til grunde, men ville dog alligevel gerne se os igen om en god uges tid for at være sikker på, at det hun så på første scanning var rigtigt - Altså kun hjerteblink ved den ene. 

Ved den første scanning var jeg 6+2, og ved næste scanning vil jeg være 7+5 uger henne.

Mit spørgsmål til jer er så; er der nogen af jer, der har prøvet kun at se et hjerteblink ved en af fostrene, hvorefter der ved næste scanning var hjerteblink ved begge fostre? 

Jeg kender flere der har prøvet det. Pøj pøj, fra en mor med tvillinger på 6år..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.