Hvad gør I når I har haft en dårlig dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.323 visninger
11 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2020

Anonym trådstarter

Hej med jer

Jeg har haft en dårlig dag - sådan en rigtig dårlig dag hvor jeg er blevet beskyldt for at skulle have sagt noget der bestemt ikke er sandt. Jeg kontaktede vedkommende der havde sagt sådan om mig, og fik trevlet op hvad der lige var sket, og den blev lukket den vej igennem. Det var en helt klar misforståelse. Men det har bare sat sig så grimt i mig, for jeg blev så chokeret over at være beskyldt for noget usandt. Jeg er virkeligt ikke typen der kunne finde på det eller opfinde noget. Jeg er nærmere typen der er overordentlig fordi jeg ikke bryder mig om at nogen skal tænke dårligt om mig.
Jeg har helt ondt i maven selvom den egentligt er lukket. Hvad gør I når I har en dårlig dag? Hvordan filans kommer I af med det og får det lagt fra jer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2020

Sprit25

Drikker et glas vin, ser dumt tv og går i seng 

Anmeld Citér

29. maj 2020

Hjemmegaaende

Snakker med dem, der kender mig bedst og som jeg samtidig ved, kan få mig til at se tingene fra flere vinkler. 

Anmeld Citér

29. maj 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Bitcher højlydt til min kæreste eller en tæt veninde eller burer mig inde med seriemarathon. 

Anmeld Citér

29. maj 2020

ErDuHerIkkeSnart

Chokolade. Bare masser af chokolade!

Anmeld Citér

29. maj 2020

Babilooo

Chokolade og en hyggelig komedie eller sjov serie. Ikke lige der jeg ser Shindlers liste.

Hvis det er om dagen ... høj musik og en cykeltur med høj musik i ørene. 

Anmeld Citér

29. maj 2020

AnoMor

Sprit25 skriver:

Drikker et glas vin, ser dumt tv og går i seng 

Samme her. Lige bortset fra jeg bytter vinen ud med en kold øl. 

Anmeld Citér

30. maj 2020

Mortilah

Jeg løber en tur, eller bevæger mig. Selvom det føles helt umuligt ovenpå en elendig dag, så er min erfaring at følelsen i kroppen bedst forsvinder ved bevægelse.. og jeg er ellers ikke nogen løbetype.

Anmeld Citér

30. maj 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg snakker om det, gerne med min mor eller min gode veninde. Det virker bedst for mig 

Anmeld Citér

30. maj 2020

Sprit25

AnoMor skriver:

Samme her. Lige bortset fra jeg bytter vinen ud med en kold øl. 

Og gerne sådan noget ala: realhousewifes eller vanderpump rules. Sådan rigtig fordummende, hvor som min mand siger: jeg kan høre din iq falder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.