Mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2020

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke om jeg er tosset eller om jeg virkelig mærke liv allerede. Jeg er 11+0 på søndag, har de sidste par dage mærket en del bobler og kilende - så nu spørg jeg.

EEr jeg virkelig tosset eller er det virke babyen jeg mærker? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om jeg er tosset eller om jeg virkelig mærke liv allerede. Jeg er 11+0 på søndag, har de sidste par dage mærket en del bobler og kilende - så nu spørg jeg.

EEr jeg virkelig tosset eller er det virke babyen jeg mærker? 

Det lyder usandsynligt. Ved 11+0 er fosteret meget lille, og har slet ikke kraft nok til at bevæge sig, så du kan mærke det. Dog kan tarmene snyde gevaldigt, så de kan sagtens føles som en baby der sparker 

Anmeld Citér

29. maj 2020

Carina:-)

Anonym skriver:

Det lyder usandsynligt. Ved 11+0 er fosteret meget lille, og har slet ikke kraft nok til at bevæge sig, så du kan mærke det. Dog kan tarmene snyde gevaldigt, så de kan sagtens føles som en baby der sparker 

Ja jeg mærker liv , tit efter jeg har spist  - og jeg er på ingen måder gravid 

Anmeld Citér

29. maj 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg vil sige at første gang nej, men anden gang og også her tredje gang så ja...

jeg har ikke været i tvivl om hvornår det var baby og hvornår det var tarme eller andet :)

men glæd dig over fornemmelsen da det hele jo netop rykker på sig fordi du er gravid :) så lidt er det jo baby da den er årsagen til at det rykker sig :D

Anmeld Citér

30. maj 2020

M O R til J Vega

Jeg er anden gangs, og mærkede bobler fra 10+4 . (Er 25+1 idag) 

skal også siges mit BMI er 19,84 og moderkagen ligger ind mod ryggen denne gang. 

så ja det kan sagtens lagde Sig gøre, hvis man er flere gangs gravid 

Anmeld Citér

30. maj 2020

Anonym

Tja jeg mærkede liv - uden tvivl både som første og anden gangs. Det føltes som en lille bobbel der sprang.  Lige over mit skamben. Det var jeg i 10+ med nr 1. 
Der gik en den dage - så kom det igen. Og langsomt kom det hver dag. Fra uge 14+ mærkede jeg liv hver dag (i varriende mængde) 

Min moderkage lå mod ryggen - og en læge bekræftede, at jeg IKKE have tarme, de steder jeg havde mærket det. Jeg havde i øvrigt aldrig mærket mine tarme som spark eller noget i den dur, før efter jeg havde født den første. 

med nr 2 mærkede jeg liv omkring uge 12 - men min moderkage lå ud med maveskindet. Så mærkede det svagere - og det gik en del længere før det var hver dag. Det var først fra uge 18, at det var hver dag. 

Så ja - det kan godt have været :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.