Bivirkninger hvor hurtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2020

Anonym trådstarter

Har forsøgt at Google, men uden held. Er interesseret i at høre erfaringer med hvor hurtigt man mærker bivirkninger af sertralin. Startede på meget lav dosis med optrapning i går, 25 mg. Og er lidt nervøs for om jeg pludselig får det mega dårligt.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2020

Carina:-)

Står der ikke noget i indlægsseddel?

Jeg tror ikke det ville vise sig så hurtigt , men nervøsitet kan gøre man føler ting man e r bekymret for .

Når jeg starter nyt medicin siger lægerne at jeg skal regne med 1- 2 uger før der er effekt der kan måles. 

Så tror et døgn er for tidligt til at medicinen kan slå igennem,  og også bivirkningerne. 

Anmeld Citér

29. maj 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac

Alt det med bivirkninger er meget individuelt, så det er ikke noget du kan slå op. 

De kan komme med det samme, lidt senere eller slet ikke. Så der er ikke andet for at se tiden an. Også, er det en rigtig dårlig ide at læse på alle de bivirkninger, det kan nogle gange gøre en person mere syg, end man er i forvejen. 

Så prøv at se tiden an ��

Og hvis det er dig som også lavede den anden tråd med opstart af Sertralin, så er det mega sejt, at du har taget skridtet og kommet i gang med medicinen. Det er for mange en nødvendighed, selvom det helst ikke er det man vil

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.