Udslæt -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.849 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. maj 2020

Annemette07

Hej :-)

Min søn har fået dette udslæt. Det er på den ene side af maven, det ene ben og en arm. Han har været forkølet, og lidt varm, men ikke sådan at jeg har mistænkt ham for at have feber. Er der nogen der ved, hvad det er? Jeg opdagede dem igår morges, men det er ikke noget han virker plaget af 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2020

AnoMor

Annemette07 skriver:

Min søn har fået dette udslæt. Det er på den ene side af maven, det ene ben og en arm. Han har været forkølet, og lidt varm, men ikke sådan at jeg har mistænkt ham for at have feber. Er der nogen der ved, hvad det er? Jeg opdagede dem igår morges, men det er ikke noget han virker plaget af 

Det ligner varneknopper 

Anmeld Citér

27. maj 2020

CBbaby

Tre dags feber Der får man udslæt nogle dage efter, som ligner det der ret meget.

Anmeld Citér

27. maj 2020

Annemette07

CBbaby skriver:

Tre dags feber Der får man udslæt nogle dage efter, som ligner det der ret meget.

Ja, synes også det lignede fra min store søn af, men skal de ikke have høj feber for at det er tre-dages? Det havde min store søn hvert fald, og det har den lille ikke haft 

Anmeld Citér

27. maj 2020

Annemette07

Annemette07 skriver:

Knap de godt have varmeknopper i flere dage? ����

Anmeld Citér

27. maj 2020

AnoMor

Annemette07 skriver:

Knap de godt have varmeknopper i flere dage? ����

Ja hvis de har været varme i flere dage kan de sagtens. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.