Uge 7+5: Ondt om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. maj 2020

Belle90

Hej alle i skønne kvinder

Jeg er gravid i uge 7+5 og har ikke de store gener i løbet af dagen. Har oplevet lidt spændinger i underlivet, kvalme og svimmelhed. Har pletblødt lidt, men det er ekstremt lidt.

Det største problem (og bekymring) jeg har er, at jeg en 3 gange har oplevet at få smerter i underlivet om natten. Smerterne varer i ca. 30 min, og så går de i sig selv igen. Det føles meget lig menstruationssmerter, men forskellen er, at smerten forsvinder af sig selv.

Er der nogen der har oplevet det samme, eller som kan fortælle om det er normalt eller ikke normalt?  Jeg er lidt bekymret for om det kan være en begyndende spontan abort.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Du skriver smerter svarende til menstruationssmerter, det er meget normalt. Det har jeg også selv haft i begge graviditeter. Og ganske som du skriver, det er ikke hele tiden, som hvis man havde menstruation. Men periodevis kommer og går. 
Det er hvis smerterne er værre end det at jeg ville være bekymret. 
Husk også at hvis du er meget oppustet at det også kan gøre ondt. 

Anmeld Citér

27. maj 2020

MEF

Jeg er 10+6 i dag og jeg har også problemer med smerter om natten. Jeg tror mit er pga problemer med fordøjelse. Jeg har lidt træg mave og jeg tror mine tarme forsøger at arbejde lidt ekstra om natten. Kunne det være det samme med dig? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.