Bilig mobiltelefon til barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.810 visninger
13 svar
8 synes godt om
26. maj 2020

Janey

Profilbillede for Janey

Vi er kommet i en situation, hvor vi synes, at vores datter har brug for en mobiltelefon, men jeg aner ikke, hvad vi skal købe. 

Umiddelbart skal hun kun bruge den til at ringe fra, så jeg forestiller mig, at det bare skal være en billig mobil uden en masse funktioner, og en der er nem at betjene, da hun kun er 7. Hvilken telefon har jeres børn?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2020

LSS

Min datter fik den billigste fra Føtex første gang. Det var noget værre lort. Nu er hun 9 og hun har lige fået en iPhone 11  

Anmeld Citér

26. maj 2020

AnoMor

Janey skriver:

Vi er kommet i en situation, hvor vi synes, at vores datter har brug for en mobiltelefon, men jeg aner ikke, hvad vi skal købe. 

Umiddelbart skal hun kun bruge den til at ringe fra, så jeg forestiller mig, at det bare skal være en billig mobil uden en masse funktioner, og en der er nem at betjene, da hun kun er 7. Hvilken telefon har jeres børn?

Ville købe en iPhone 6 eller noget Samsung. Ville ikke købe de nye modeller når hun ikke er ældre 

Anmeld Citér

26. maj 2020

MorTil3+

Jeg ville vælge en ældre udgave af dem i selv har, dem kan jeres datter højst sandsynlig finde ud af. Vi har iPhone og det får børnene også, den store har lige fået 11pro i tidlig konfirmationsgave. Og de små får en ældre iPhone når de skal have, de er 8 og 5 så der går lidt endnu. Men de har så en iPad hver så de kender systemet.

Anmeld Citér

26. maj 2020

tossen93

Jeg ville nok vælge en huawei y5, eller noget så enkelt som nokia 3310. 

Anmeld Citér

26. maj 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac

Jeg havde valgt et smartwatch til børn. Den kan man ringe til/fra. Og så er det nemmere for børnene, at passe på den. 

Anmeld Citér

26. maj 2020

Camillos

Janey skriver:

Vores datter har et smart watch , hun er 7 år og der fungere super og er om håndleddet hele tiden ��

Anmeld Citér

26. maj 2020

Janey

Profilbillede for Janey
tossen93 skriver:

Jeg ville nok vælge en huawei y5, eller noget så enkelt som nokia 3310. 

Jeg bryder mig ikke om Huaweis måde at drive forretning på ved bl.a. at true danske politikere, så dem kommer jeg ikke til at støtte. Deres telefoner er sikkert gode nok men etikken kommer for mig først her 

Anmeld Citér

26. maj 2020

Janey

Profilbillede for Janey
Konjac skriver:

Jeg havde valgt et smartwatch til børn. Den kan man ringe til/fra. Og så er det nemmere for børnene, at passe på den. 

Hvor mange numre kan der lægges i et smartwatch? Jeg har ikke nogen erfaring med disse, så ved ikke hvor meget de kan 

Anmeld Citér

26. maj 2020

Janey

Profilbillede for Janey
MorTil3+ skriver:

Jeg ville vælge en ældre udgave af dem i selv har, dem kan jeres datter højst sandsynlig finde ud af. Vi har iPhone og det får børnene også, den store har lige fået 11pro i tidlig konfirmationsgave. Og de små får en ældre iPhone når de skal have, de er 8 og 5 så der går lidt endnu. Men de har så en iPad hver så de kender systemet.

Hun er vant til at styr Ipad, så det kan godt være, at Iphone er en mulighed. Vi har både Samsung og Iphone herhjemme, men dem har hun ikke brugt, da det er vores arbejdstelefoner, så dem får hun ikke lov til at lege med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.