Hvor opbevarer i barnevogn indtil næste barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2020

Baby17

Vores datter sover ikke lur i sin barnevogn mere og derfor bruger vi den ikke længere. Den står pt og fylder gevaldigt meget på vores gæsteværelse. Vi har ikke plan om at skulle have et barn mere før om nogle år. Jeg vil rigtig gerne gemme vognen, men jeg tør ikke smide den på loftet eller i garagen, da jeg er ret sikker på at selve kassen vil få fugtskader. 

Hvad gør alle andre?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi skilte den ad -stel og kasse for sig. Tog hjulene af og lagde dem i stellet. Kassen klappede vi sammen. 
begge dele blev pakket i plastsække af tyk god kvalitet. To sække måtte overlappe hinanden. Vi tapede dem sammen med gaffatape. 
Vi har for en måneds tid siden taget både barnevogn og klapvogn ned fra loftet. De var fuldstændig lufttætte og uden fugtskader. De har ligget på loftet ca i 2 år. Måske lidt mindre, kan ikke huske det. 

Anmeld Citér

25. maj 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Vores vogn stod i kælderen. Skilt ad. Betrækket var taget af og i pose for sig selv. Selve kassen pakket ind i poser/tæpper. Der var ingenting da vi tog den frem, betrækket fik en vask ( som det jo havde fået under alle omstændigheder) og så var det så godt som nyt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.