Godaften alle sammen 
Jeg håber nogen kan hjælpe mig med at finde hoved og hale i det her 
Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide siden december, jeg smed p-pillerne, men min menstruation dukkede aldrig op. Her d. 27, 28 og 29 april havde jeg så endelig tegn på ægløsning (jeg havde ægløsningslim). En uge efter havde jeg i et par dage meget ømme brystvorter så jeg tænkte det måtte være min mens der endelig var på trapperne, men d. 12 maj var den stadig ikke dukket op så jeg tog en test, den var negativ, og det var den også d. 16 
I onsdags fik jeg så mens ligende smerter i lænden men stadig ingen mens så jeg tog en test, og den var svag positiv endelig!!
Jeg troede næsten ikke på det så jeg tog en ny test både torsdag og fredag også der var stregen blevet lidt tydligere! (Jeg har vedhæftet billede).
så jeg/vi er så glade og lykkelige, men fordi min cyklus er ukendt har jeg ingen anelse om hvor langt henne jeg er, og alt det her er helt nyt og der er så mange informationer at jeg ikke kan finde hoved og hale i det, så jeg håbede på om der var nogen af jer lidt mere erfarne som har et bud på hvor langt henne jeg er?
jeg har først en tid ved lægen d. 10 og det er så frygteligt lang tid at vente i usikkerhed synes jeg..
noget helt andet er; hvornår er det normalt at få symptomer? Jeg har slet ikke nogen nu, jeg skal hverken tisse, er træt eller har kvalme, alt føles normalt.. så jeg er også bekymret for om alt er som det skal være?
tusind tusind tak på forhånd! Rigtig god søndag derude! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér